  • 11. Data: 2007-01-11 08:45:33
    Temat: Re: obuwie ochronne w szpitalach
    Od: "Grzesiex" <x...@x...pl>

    > A co do meritum... nie spotkalem sie zbey w przychodni wymagali obuwia
    > ochronnego. W szpitalu - jak najbardziej.

    W przychodniach przy szpitalu dziecięcym w Katowicach - Ligocie wymagają, Stoi pan
    ochroniarz i nie
    wpuszcza nikogo bez ochraciaczy, nie interesuje go że ktoś idzie do przychodni a nie
    na oddział. po
    krótkiej wymianie zdań zapytałem go dlaczego on nie ma takiego obuwia skoro jest taki
    obowiązek, no
    i został z głupią miną.

  • 12. Data: 2007-01-11 08:55:12
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Grzesiex porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    nie na oddział. po
    > krótkiej wymianie zdań zapytałem go dlaczego on nie ma takiego obuwia skoro jest
    Na wypadek jakby pan nastepnym razem mial obuwie ochronne - zapytaj sie
    go w jaki sposob zamierza uniemozliwic Ci wejscie na oddzial i czy chce
    porozmawiac na ten temat z policja. Wg mnie taki ciec w przychodni
    niczym sie nie rozni od ciecia w markecie - moze Cie tylko grzecznie
    prosic i nic wiecej.
    --
    badzio

  • 13. Data: 2007-01-11 09:49:56
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 10 Jan 2007 08:21:55 +0100, Grzesiex napisał(a):

    > Ogólnie przyjętą praktyką jest obowiązek ubierania obuwia ochronnego w szpitalach,
    czy szpitale mają
    > prawo wymagać takiego obowiązku? Czy nie jest to utrudnianie dostępu do publicznej
    służby zdrowia?

    A może podejść do tego od strony Kodeksu Pracy i jego rozdziału o higienie?
    Np.:
    Art 207
    §3. W przypadku prowadzenia prac w miejscu, do którego
    mają dostęp osoby nie biorące udziału w procesie pracy
    pracodawca jest obowiązany zastosować środki eliminujące
    zagrożenia dla życia i zdrowia tych osób.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 14. Data: 2007-01-11 11:17:52
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Grzesiex napisał(a):

    > Ogólnie przyjętą praktyką jest obowiązek ubierania obuwia ochronnego w
    > szpitalach, czy szpitale mają prawo wymagać takiego obowiązku? Czy nie
    > jest to utrudnianie dostępu do publicznej służby zdrowia?

    Chodzi o ochronę warstwy elektrostatycznej na wykładzinie. Przy okazji
    ktoś jednak sobie najwyraźniej dorabia na automatach sprzedających
    te jednorazowe bambosze. Z drugiej strony, jak sam na sobie sprawdziłem
    można ich w zasadzie uzywać wielokrotnie.

    j.

  • 15. Data: 2007-01-12 00:56:41
    Od: animka <a...@n...ma.wp.pl>

    Grzesiex napisał(a):

> [...]
    nie na oddział. po
    > krótkiej wymianie zdań zapytałem go dlaczego on nie ma takiego obuwia skoro jest

    Bo to on sprzedaje te kapcie/zarabia.

    --
    animka

  • 16. Data: 2007-01-12 03:53:34
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    On 2007-01-12, animka <a...@n...ma.wp.pl> wrote:

    > Bo to on sprzedaje te kapcie/zarabia.

    Jak mi da paragon za sprzedane kapcie to nie bede miec z tym problemu. Do tego
    jednak czasu nie mam zamiaru placic za cos takiego.

    --
    Tomasz Trystula

  • 17. Data: 2007-01-12 05:22:14
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    badzio napisał(a):
    > Ale sie zastanawiam nad innymi obostrzeniami w szpitalach - wymog
    > zostawiania okryc wierzchnich w szatni (i nie chodzi o oddzialy typu
    > OIOM czy sala pooperacyjna a normalna sala np na kardiologii czy
    > neurologii), ograniczenia godzinowe odwiedzic w szpitalu czy ilosci osob
    > jakie moga przyjsc jednoczesnie do jednego pacjenta (dwa ostatnie
    > ograniczenia rozumiem ale jestem ciekaw ich umocowania prawnego)

    władztwo administracyjne - zakładowe

    KG