  • 1. Data: 2008-07-22 18:52:53
    Temat: obuwie - niezgodnosc towaru z umowa?
    Od: Ania <a...@g...pl>

    witam,
    rzecz sie tyczy obuwia, zakupionego na allegro w opcji kup teraz, sprawa
    dosc dawna buciki zakupione we wrzesniu ubieglego roku (kozaczki) ktore
    mialy byc w rozmiarze 37, taki rozmiar w aukcji, taki na pudelku... ale
    na butach 35, wkładka miała mieć dlugość 23,5 - 24 cm, w rzeczywistosci
    jest chyba o 1,5 rozmiara mniejsza (ale to moze byc subiektywne
    odczucie, nie wiem jak sprzedawca to mierzy)

    link do akucji
    http://paa.pl/?itemid=246206740
    link do strony z warunkami sprzedazy:
    http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=6872558

    na powyzszej stronie sprzedawca okresla, ze daje miesieczna gwarancje,
    nie pamietam jak to bylo rok temu, pospieszylam sie z komentarzem, bo na
    moje zapytanie, co do roznicy w rozmiarach nie otrzymalam odpowiedzi

    pytanie... czy taka roznica w rozmiarze otrzymanego obuwia, a podanym na
    aukcji i na opakowaniu moze byc podstawa do niezgodnosci towaru z umowa,
    i czy nie jest jeszcze za pozno na takie postepowanie?

    fakt, ze nie zajelam sie tym od razu, rzucilam buty w kat i zapomnialam
    o nich :(

  • 2. Data: 2008-07-22 20:28:37
    Temat: Re: obuwie - niezgodnosc towaru z umowa?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 22 Jul 2008, Ania wrote:

    > fakt, ze nie zajelam sie tym od razu, rzucilam buty w kat i zapomnialam
    > o nich :(

    I to kładzie "niezgodność".
    Nikt nie uwierzy, że została stwierdzona dopiero teraz.
    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?st
    ory=321

    Art.9
    "Kupujšcy traci uprawnienia"

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2008-07-23 14:39:14
    Od: Ania <a...@g...pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > I to kładzie "niezgodność".
    > Nikt nie uwierzy, że została stwierdzona dopiero teraz.
> [...]

    chyba nie do konca jednak, bo po dwoch dniach wyslalam maila z
    uwaga,(mam tego maila)ze obuwie ma inny rozmiar, nie dostalam
    odpowiedzi, pomyslalam wtedy, ze moze to inna numeracja, ale okazuje
    sie, ze w takiej sytuacji sprzedawca powinien w ofercie wpisac numeracje
    wlasciwa buta, ja teraz nie wiem, czy sprzedal mi bo nie mial wlasciwego
    rozmiaru, czy sie pomyslil... w uokik powiedzieli mi, ze jest to
    niezgodnosc... zobaczymy co na to sprzedawca