  • 1. Data: 2006-10-26 14:25:58
    Temat: obroty na koncie nie wynikajace z pensji
    Od: "angel" <a...@p...wp.pl>

    zastasnawialem sie czy jakas instytucja typu skarbowka moze mnie wezwac na
    wyjasnienia w przypadku gdy np.

    - pensja Pana X jest na poziomie 1300zł
    - obrot na koncie osobistym jest np. 10000- 30000 zł miesiecznie

    czy ktos sie takimi sprawami zajmuje

    --
    PMT

  • 2. Data: 2006-10-26 14:55:03
    Temat: Re: obroty na koncie nie wynikajace z pensji
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > czy ktos sie takimi sprawami zajmuje

    Raczej nikt. Poza tym obroty nie definiują dochodu. Moze pozyczyc komus
    zaoszczedzone 3000 zł raz na tydzien i obroty wyjdą 12 tys na miesiac. A
    dostanie z tego na pare piw :))

    Dopiero jesli pan x dokona zakupu, ktory bedzie musiał zgłosic w US, np.
    działkę, samochod, dom, itp. A US stwierdzi ze nie mogl tyle zaoszczedzic
    to wezwą go do wyjasnien.

    A tak to najwyzej praworzadny sąsiad moze podkablowac ...

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl

  • 3. Data: 2006-10-26 15:26:45
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał w wiadomości
    > Raczej nikt. Poza tym obroty nie definiują dochodu. Moze pozyczyc komus
    > zaoszczedzone 3000 zł raz na tydzien i obroty wyjdą 12 tys na miesiac. A
    > dostanie z tego na pare piw :))

    a gdzie podatek PCC od pożyczki?

    Pzodrawiam

  • 4. Data: 2006-10-27 00:15:17
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "angel" <a...@p...wp.pl> wrote in message
> [...]
    > wyjasnienia w przypadku gdy np.
    >
    > - pensja Pana X jest na poziomie 1300zł
    > - obrot na koncie osobistym jest np. 10000- 30000 zł miesiecznie

    Dopóki nikt nie doniesie, to raczej nie.
    US sam z siebie dostępu do kont nie ma.

  • 5. Data: 2006-10-27 00:16:47
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "KrzysiekPP" <jimi@_FALSE_.ceti.pl> wrote in message

    > Raczej nikt. Poza tym obroty nie definiują dochodu. Moze pozyczyc komus
    > zaoszczedzone 3000 zł raz na tydzien i obroty wyjdą 12 tys na miesiac. A
    > dostanie z tego na pare piw :))

    A podatek od pożyczki to pies?
    Podatek od depozytu nieprawidłowego to też 2%, więc jak się US obrotem z
    jakiegoś powodu zainteresuje to swojego się i tak dopatrzy.

  • 6. Data: 2006-10-27 07:16:56
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > a gdzie podatek PCC od pożyczki?

    Przeciez pozyczajacy opłaci :)

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl

  • 7. Data: 2006-10-27 11:23:09
    Od: "mr.all" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "witek" <witek7205@

    > Dopóki nikt nie doniesie, to raczej nie.
    > US sam z siebie dostępu do kont nie ma.

    Ale jest jakas wysokosc kwoty, od ktorej bank ma obowiazek poinformowac US,
    czy sie myle?

    Do mnie zadzwonila panienka z banku, gdy internetem zlecilem przelew na
    ponad 20000zl. Chciala potwierdzenia, ze to ja zlecam przelew. Tak, wiem, ze
    to co innego, ale faktem jest, ze w banku monitoruje sie wielkosc przelewu.

    --
    --pozdr.czes

  • 8. Data: 2006-10-27 11:29:34
    Od: "B L" <m...@...mail.pl>

    > Ale jest jakas wysokosc kwoty, od ktorej bank ma obowiazek poinformowac
    US,
    > czy sie myle?

    10000 Euro

> [...]
    ze
    > to co innego, ale faktem jest, ze w banku monitoruje sie wielkosc

    monitorują żeby nie odpowiadać jak ktoś wyczyści Ci konto :)

  • 9. Data: 2006-10-27 11:33:05
    Od: "mr.all" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "B L" <moj.nowyeta.pl...

    US,

    > 10000 Euro

    Dzieki, bede uwazal...;-)

    > monitorują żeby nie odpowiadać jak ktoś wyczyści Ci konto :)

    Tak myslalem i sie ciesze...;-) Dobrze, ze pytania rozpoznawcze byly
    latwe...LOL.
    --
    --pozdr.czes

  • 10. Data: 2006-10-27 12:31:31