  • 21. Data: 2008-11-24 19:53:23
    Temat: Re: obrazenie na lokalnym forum internetowym
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

    Użytkownik "Qba" <m...@t...p> napisał w wiadomości
    news:ggeueu$f0b$1@inews.gazeta.pl...

    zauwazylem juz strate kilku klientow i dziwne spojzenia w moim
    > kierunku, zastanawialo mnie to.

    Nas tez to zastanawia...

  • 22. Data: 2008-11-24 21:00:43
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ggejir$n4q$1@inews.gazeta.pl Qba <m...@t...p>
    pisze:

    > prosze o pomoc. jakis czas temu znalazlem na forum internetowym jednego z
    > lokalnych portali opis mojej osoby lacznie z ujawnieniem mojego imienia i
    > nazwiska.
    To jeszcze samo w sobie nic złego.

    > W moim miescie jestem osobą publiczną,
    Niżej piszesz, że po prostu prowadzisz działalność usługową.
    Co to ma wspólnego z byciem osobą publiczną (funkcjonariuszem publicznym?)?

    > a to co zostało opisane uderza w moje dobre imię.
    A czy jest to prawda?

    > Chcę to zgłosić do prokuratora??
    Nie mam pojęcia.

    > Czy jest szansa że osoby które to napisały poniosą konsekwencje? Dodam ze
    > administrator portalu posiada adresy IP tych osób, ale nie chce ich podać.
    Komu nie chce ich podać?
    Poza tym jeśli ktoś nawet popełnia w ten sposób przestępstwo, to pewnie nie
    był głupi i użył jakiegoś anonimizera, servera proxy, ogólnodostępnego free
    hotspota, niezabezpieczonej sieci WiFi, kawiarenki internetowej itp. a wtedy
    nawet glinom jeśli weszczną postępowanie i uzyskają nakaz ze znajomości IP
    nic nie przyjdzie.

    --
    Jotte

  • 23. Data: 2008-11-24 21:28:44
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 24 Nov 2008 20:14:27 +0100, Qba napisał(a):

    (...)
    > kierunku, zastanawialo mnie to. Kilka dni temu moj znajomy pokazal mi
    > stronke na ktorej przeczytalem o sobie. Zamurowalo mnie!!

    A teraz zastanów sie jak udowodnisz, kto wysłał wiadomosc z komputera o
    adresie 123.456.789.012 dnia 24/11/2008 o godzinie 28:93? To będzie dość
    trudne, nawet jeśli to komputer domowy koleżanki Twojej żony i zwykle tylko
    ona z niego korzysta.

    --
    best regards,
    scream

  • 24. Data: 2008-11-27 15:34:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 24 Nov 2008, Jotte wrote:

    > Co to ma wspólnego z byciem osobą publiczną (funkcjonariuszem publicznym?)?

    wKF: wnioskuję o nie mieszanie tych pojęć.
    Bo jeszcze wyjdzie że byle "artysta" jest funkcjonariuszem!
    :)

    pzdr, Gotfryd

  • 25. Data: 2008-11-27 16:54:32
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0811271633310.3480@quad Gotfryd Smolik
    news <s...@s...com.pl> pisze:

    > wKF: wnioskuję o nie mieszanie tych pojęć.
    > Bo jeszcze wyjdzie że byle "artysta" jest funkcjonariuszem!
    > :)
    Widzisz ten znak zapytania przed domknięciem nawiasu?
    Stoi tam właśnie dlatego.

    --
    Jotte

  • 26. Data: 2008-11-27 18:38:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 27 Nov 2008, Jotte wrote:

    > Widzisz ten znak zapytania przed domknięciem nawiasu?

    Mea culpa. Dobrze zamaskowałeś intecję (myślę że nie tylko
    mi umknęło), ale się zgadza.

    pzdr, Gotfryd