  • 11. Data: 2012-12-29 23:51:49
    Temat: Re: obowiazki sprawozdawcze GUS
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Alek wrote:

    >> Jaki formularz - taka statystyka.
    >
    > Jaki respondent - takie problemy.

    He, he.
    Trafiały mi się już różne obowiązki statystyczne
    i jakoś zawsze udawało się sprytnie
    wyklikać opcje "nie dotyczy" czy "zakończ"
    ale te ostatnie SP-3 czy CBSG/01 to naprawdę
    były chytre. Programiści z GUS przerośli tych
    od Celiny i od Płatnika :-)

  • 12. Data: 2012-12-30 11:10:11
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-12-29 22:54, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) pisze:
    > zdecydowaną większośc ludzi spisali z rejestrów, tylko niektórzy byli
    > wylosowani do szczegółowej ankiety.
    To na ch... taki spis, skoro wszystko w rejestrach już mieli? Nie da się
    kasy w jakiś mniej spektakularny sposób wyprowadzić, np. machnąć jakiś
    stadion, czy cuś?

    Maciek

  • 13. Data: 2012-12-30 16:26:09
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl> napisał

    > zdecydowaną większośc ludzi spisali z rejestrów, tylko niektórzy
    > byli
    > wylosowani do szczegółowej ankiety.

    Ja znalazłem się w gronie wybrańców. Pani rachmistrzyni co najmniej
    kilka razy fatygowała się do mnie, ale jakoś nasze drogi się
    rozminęły. Pech.

  • 14. Data: 2012-12-31 10:22:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 30 Dec 2012, Maciek wrote:

    > To na ch... taki spis, skoro wszystko w rejestrach już mieli?

    Do statystycznej oceny prawdziwości tych rejestrów właśnie.
    "papier wszystko przyjmie", i do oceny danych z rejestrów dobrze
    by było wiedzieć jaki procent danych rejestrowych jest nieaktualny.
    To, że *jakiś* jest, można uznać za pewne.
    Ale po "spisaniu z rejestrów" byłoby wskazane wiedzieć, czy
    spodziewamy się błędu 0,5% czy 10%

    pzdr, Gotfryd