  • 11. Data: 2007-03-25 22:09:02
    Temat: Re: obowiązki pracownika w regulaminie pracy
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte napisał(a):

    > Możesz konkretnie wskazać czy takowa istnieje?

    Przecież sam ją wskazałeś: regulamin pracy - jest źródłem prawa w
    rozumieniu art. 9 §1 kp.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 12. Data: 2007-03-25 22:33:36
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eu6s5j$n67$1@nemesis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Przecież sam ją wskazałeś: regulamin pracy - jest źródłem prawa w
    > rozumieniu art. 9 §1 kp.
    Chciałem się tylko szybko skonsultować. Nie wyszło, trudno. Jak widzę będę
    musiał jednak jutro skontaktować się z naszym prawnikiem, on się zna na
    rzeczy i udziela sensownych odpowiedzi. No, ale to jest profesjonalista.

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2007-03-25 22:41:42
    Od: "pinguela" <s...@g...com>

    On 25 Mar, 23:37, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > W wiadomościnews:eu6p7c$gp1$1@nemesis.news.tpi.plJohns
    on

    > Nie dotyczy.

    > --
    > Jotte

    Jeśli jest to szkoła publiczna to mylisz się dotyczy jak najbardziej

  • 14. Data: 2007-03-25 22:55:02
    Od: "pinguela" <s...@g...com>

    Przepraszam, zapomniałam dodać...

    Wbrew pozorom ustawa, którą wcześniej wskazałam naprawdę dotyczy
    pracowników administracji i obslugi zatrudnionych w szkołach
    publicznych. Art 1 precyzuje kogo jej przepisy dotyczą. Np. powiatowe
    czy gminne jednostki organizacyjne to m.in. szkoły :)

  • 15. Data: 2007-03-25 23:07:19
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte napisał(a):

    > Nie wyszło, trudno. Jak widzę
    > będę musiał jednak jutro skontaktować się z naszym prawnikiem, on się
    > zna na rzeczy i udziela sensownych odpowiedzi. No, ale to jest
    > profesjonalista.

    Oj, oj, ale złośliwość ... ;)

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 16. Data: 2007-03-26 09:31:55
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    >on się zna na rzeczy i udziela sensownych odpowiedzi.

    No to trzeba bylo tak zrobic od razu a nie zawracac głowe tym, ktorzy sie
    nie znaja i nie udzielaja sensownych odpowiedzi.:-)

    >No, ale to jest profesjonalista.

    łaaaaaa, Johnson sie nie podniesie po takim ciosie:)

    Angie

  • 17. Data: 2007-03-26 12:16:36
    Od: "owl" <a...@i...pl>

    On 25 Mar, 17:23, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > W regulaminie pracy znajduje się zapis, że obowiązkiem pracownika jest
    > informowanie pracodawcy i prowadzeniu działalności gospodarczej. Zaznaczam,
    > że zapis nie ma żadnych konotacji z działalnością konkurencyjną, chodzi o
    > prowadzenie DG w ogóle.
    > Moim zdaniem taka klauzula nie ma żadnej mocy prawnej i można ją spokojnie
    > olać. Czy mam rację?

    kojarzę coś w związku z podatkami - chodzi o odliczenie kwoty wolnej.
    w chwili gdy podejmujesz działalność, zgłaszasz to firmie, w której
    pracujesz, aby już nie odliczali kwoty wolnej, dlatego że Ty
    defaultowo odliczysz już to w swojej działalności. może więc w ustawie
    o pdoif znajdziesz jakieś przepisy? a najlepiej zapytać na grupie
    pl.soc.prawo.podatki
    pozdrawiam
    owl

  • 18. Data: 2007-03-26 12:25:29
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 26 Mar 2007 05:16:36 -0700, owl napisał(a):

> [...]
    > defaultowo odliczysz już to w swojej działalności. może więc w ustawie
    > o pdoif znajdziesz jakieś przepisy? a najlepiej zapytać na grupie

    Piszesz o PIT-2, ale....
    1. Nie muszą do niczego przyznawać się ci którzy są z DG opodatkowani
    ryczałtem, kartą lub liniowo 19%
    2. Ci którzy maja "nieszczęście" rozliczać podatek wg skali nie maja
    obowiązku podawać czy podatek ten płacą z tytułu DG, czy może np
    wynajmu pokoju studentom.

  • 19. Data: 2007-03-26 20:43:29
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1174863302.251559.161900@p77g2000hsh.googlegrou
    ps.com
    pinguela <s...@g...com> pisze:

> [...]
    > publicznych. Art 1 precyzuje kogo jej przepisy dotyczą. Np. powiatowe
    > czy gminne jednostki organizacyjne to m.in. szkoły :)
    Ja to rozumiem, ale to nie jest szkoła prowadzona przez gminę, nie jest
    przez nią finansowana i nie ma nic w ogóle wspólnego z samorządem.
    Niemniej dzięki za informację.

    --
    Jotte

  • 20. Data: 2007-03-26 20:44:24
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eu6viq$s8$1@nemesis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Oj, oj, ale złośliwość ... ;)
    Bo chcę pomóc kumplowi, a ty korzystasz (jak zwykle) z okazji i sobie ego
    podbudowujesz, zamiast odpowiedzieć konkretnie. Poczekaj, jak spytam o coś
    dla siebie, to sobie na mnie poużywasz.
    Albo teraz sobie poużywaj, bo niestety naszego prawnika nie ma w tym
    tygodniu...

    --
    Jotte