  • 11. Data: 2008-04-25 12:02:41
    Temat: Re: obowiazek posiadania konta w konkretny mbanku
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    kondi pisze:

    > zadzwoniłem tam, powiedzieli, ze sprawę znają i wyjaśniają ją z uczelnią, bo
    > prawo jest po stronie studentów. zadna uczelnia nie moze potracac sobie
    > kosztem studenta jakichkolwiek wypłat
    > dziekuje za podpowiedz

    dziś dostałem to stypendium, za przelew do innego banku skasowali mnie
    jedyne 5 zł :)

  • 12. Data: 2008-04-28 06:36:59
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik krzysiek napisał:

    > dziś dostałem to stypendium, za przelew do innego banku skasowali mnie
    > jedyne 5 zł :)

    To można tak potrącać koszty przelewu?

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 13. Data: 2008-04-28 06:59:19
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    Tapatik pisze:

    > To można tak potrącać koszty przelewu?

    najwidoczniej można :/

  • 14. Data: 2008-04-28 12:36:15
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    > najwidoczniej można :/

    Wprost nie mozna, ale najwyrazniej sprawa wyglada tak, ze uczelnia
    zalozyla konto osobiste na stypendium, a ze student nie chce wyplacac z
    tego konta, to zlecil przelewanie swoich pieniedzy gdzie indziej. W ten
    sposob placi normalnie za przelew z konta A na konto B. Na konto A zas
    wplywa cala kwota stypendium...

  • 15. Data: 2008-04-28 13:20:54
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    Mikaichi pisze:

> [...]
    > tego konta, to zlecil przelewanie swoich pieniedzy gdzie indziej. W ten
    > sposob placi normalnie za przelew z konta A na konto B. Na konto A zas

    5 zł za przelew ??? :)

  • 16. Data: 2008-04-28 14:56:46
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    > 5 zł za przelew ??? :)

    Co? Za malo? Za duzo? Rozne banki maja rozne stawki. W jednym przelewy
    sa za darmo, ale oplata za utrzymanie konta wynosi np. 20 zlotych. Gdzi
    eindziej konto za darmo a przelewy nienajtansze...

  • 17. Data: 2008-04-28 16:12:44
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 28 kwiecień 2008 16:56
    (autor Mikaichi
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fv4oj2$h6o$1@news.onet.pl>):

    > Co? Za malo? Za duzo? Rozne banki maja rozne stawki. W jednym przelewy
    > sa za darmo, ale oplata za utrzymanie konta wynosi np. 20 zlotych. Gdzi
    > eindziej konto za darmo a przelewy nienajtansze...

    A jeszcze gdzie indziej i konto za darmo i karta za darmo i przelewy za
    darmo. No tak, ale takie rzeczy panie to tylko w mBanku.
    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu

  • 18. Data: 2008-04-28 17:36:26
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Tristan napisał:

    > A jeszcze gdzie indziej i konto za darmo i karta za darmo i przelewy za
    > darmo. No tak, ale takie rzeczy panie to tylko w mBanku.

    Zaczniesz uzywac intensywniej mBanku, to zmienisz zdanie co do jego
    darmowosci czy taniosci...

    ;)

  • 19. Data: 2008-04-28 23:10:37
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 28 kwiecień 2008 19:36
    (autor Mikaichi
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fv51ue$c9n$1@news.onet.pl>):

    > Zaczniesz uzywac intensywniej mBanku, to zmienisz zdanie co do jego
    > darmowosci czy taniosci...
    > ;)

    Używam intensywnie od coś około 5 lat i jestem bardzo zadowolony. Nie wiem
    jakie intensywne używanie masz na myśli, które powoduje dodatkowe opłaty.
    Po wykonaniu 100 przelewów pojawia się BONUS do zapłacenia czy co?

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu