  • 161. Data: 2024-07-22 08:59:45
    Temat: Re: obostrzenia
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 20-07-2024 o 17:39, n...@o...pl napisał:

    > Z wiarą zapraszamy na grupy religijne.
    > Może jeszcze nauka w krajach islamskich będzie pasowała.

    Ale to nie ja wierzę w naukę....

    --
    http://zrzeda.pl

  • 162. Data: 2024-07-22 10:11:20
    Od: n...@o...pl

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> napisał(-a):

    > Znowu piszesz o swoich doświadczeniach?

    Wiedza piguł z reguły jest przeciętna (i to w najlepszym przypadku).
    To teraz wiem skąd twoje pierdoły.

  • 163. Data: 2024-07-22 10:12:20
    Od: n...@o...pl

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> napisał(-a):

    > Ale to nie ja wierzę w naukę....

    Od wiary w naukę są grupy naukowe.
    Od wiary w religię zamiast nauki są grupy religijny i tam skrzywieni
    psychicznie powinni się udać.

  • 164. Data: 2024-07-22 10:27:44
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 22-07-2024 o 10:11, n...@o...pl napisał:

    > Wiedza piguł z reguły jest przeciętna (i to w najlepszym przypadku).
    > To teraz wiem skąd twoje pierdoły.

    Czyli wiesz, że wiedza piguł jest przeciętna, z niej korzystasz i
    uważasz, że inni robia tak samo i dlatego wg ciebie pisza pierdoły. Nie
    to Ty piszesz idiotyzmy, ale właśnie już wiadomo skąd to się bierze.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 165. Data: 2024-07-22 10:30:58
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 22-07-2024 o 10:12, n...@o...pl napisał:

    > Od wiary w naukę są grupy naukowe.
    > Od wiary w religię zamiast nauki są grupy religijny i tam skrzywieni
    > psychicznie powinni się udać.

    od wiary są grupy religijne. Niestety wysyp osób chwalących się wiarą i
    mieszających ją z nauką jest ogromna.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 166. Data: 2024-07-22 11:38:21
    Od: n...@o...pl

    > Czyli wiesz, że wiedza piguł jest przeciętna, z niej korzystasz i

    Z wiedzy piguł akurat nie korzystam, sam to sobie wmówiłeś (jak i wiele innych
    rzeczy).

    > uważasz, że inni robia tak samo

    Ty to nawet z takiej wiedzy nie korzystasz :D

    >i dlatego wg ciebie pisza pierdoły.

    Piszesz pierdoły, bo korzystasz ze śmieciowej wiedzy. To wiedza typu "trzy
    zdrowaśki i do pieca".

    > Nie
    > to Ty piszesz idiotyzmy, ale właśnie już wiadomo skąd to się bierze.

    Nic dziwnego, że wnioskowanie u ciebie jest do dupy, skoro na początku
    wymyślasz sobie kretyńskie założenia.

  • 167. Data: 2024-07-22 11:44:45
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 22-07-2024 o 11:38, n...@o...pl napisał:

> [...]
    > zdrowaśki i do pieca".

    > Nic dziwnego, że wnioskowanie u ciebie jest do dupy, skoro na początku

    Widzisz, pisałem wielokrotnie skąd między innymi czerpię wiedzę (podaję
    tylko osoby, które sa medialne, niemedialnych nie, bo mogą sobie nie
    życzyć, ale sądzę, że to wystarczy). W przeciwieństwie do Ciebie,
    natomiast Ty naukowców, lekarzy itp nazywasz pigułami, więc sądzę, że to
    Ty z ich wiedzy korzystasz inny pomysł nie przychodzi mi do głowy,
    ponieważ to Ty nie piszesz skąd czerpiesz swoją "wiedzę"...

    --
    http://zrzeda.pl

  • 168. Data: 2024-07-22 11:57:38
    Od: n...@o...pl

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> napisał(-a):

    > W przeciwieństwie do Ciebie,
    > natomiast Ty naukowców, lekarzy itp nazywasz pigułami,

    Nie masz nawet pojęcia kogo określa się słowem piguła. Absolutnie żadnego.
    Zajmij się raczej kopaniem rowów albo czymś podobnym... :]

  • 169. Data: 2024-07-22 12:15:39
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 22-07-2024 o 11:57, n...@o...pl napisał:

    > Nie masz nawet pojęcia kogo określa się słowem piguła. Absolutnie żadnego.
    > Zajmij się raczej kopaniem rowów albo czymś podobnym... :]

    Czyli posumujmy wg Ciebie ja biorę wiedzę od piguł - powszechnie tak
    nazywa się pielęgniarki w szpitalach, ale co tam), które nawet nie wiem
    kim są (cos wyczuwam, że snujesz jakąś teorię spiskową) i zapraszasz
    mnie do kopania rowów. Wiesz zawodowo nie pracuję fizycznie, ale w
    czasie wolnym zdarza mi się np zrobić coś w ogródku, więc praca fizyczna
    mnie nie przeraża. Może dla kogoś takiego jak Ty, nobilitacją jest, że
    ktoś nie musi pracować fizycznie, skoro masz takie kompleksy...
    --
    http://zrzeda.pl

  • 170. Data: 2024-07-22 13:08:38
    Od: n...@o...pl

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> napisał(-a):

    > Czyli posumujmy wg Ciebie ja biorę wiedzę od piguł - powszechnie tak
    > nazywa się pielęgniarki w szpitalach, ale co tam), które nawet nie wiem

    A od kogo? Bo od szurów na pewno, ale konkretnie.

> [...]
    > mnie nie przeraża. Może dla kogoś takiego jak Ty, nobilitacją jest, że
    > ktoś nie musi pracować fizycznie, skoro masz takie kompleksy...

    Nie, sądząc po bzdurach które wypisujesz, praca umysłowa nie jest twoją mocną
    stroną.