  • 141. Data: 2024-07-16 14:52:16
    Temat: Re: obostrzenia
    Od: n...@o...pl

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> napisał(-a):

    > Owszem, ale zbieranie opinii z onuckich i szurskich stronek nie pomaga.

    No, ale on bada opinie, a nie zjawisko. Jest to prawidłowe podejście (dla
    szurów rzecz jasna).

  • 142. Data: 2024-07-16 15:05:25
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 16-07-2024 o 13:36, n...@o...pl napisał:

    > To znaczy muszę być antynaukowcem, by zacząć ogarniać problem szerzej niż
    > naukowo? :D :D :D

    Nie wiem kim musiałbyś być. Ale nauka i wiara to 2 różne zagadnienia.
    Jak nauczysz się rozróżniać wiarę od nauki, to będziemy mogli rozmawiać
    dalej
    --
    http://zrzeda.pl

  • 143. Data: 2024-07-16 15:06:20
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 16-07-2024 o 13:35, n...@o...pl napisał:

    > Jak się zajmują? Sprzedają czy produkują?

    stosują /stosowały w badaniach naukowych. Wystarczy?

    --
    http://zrzeda.pl

  • 144. Data: 2024-07-16 15:07:20
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 16-07-2024 o 13:32, n...@o...pl napisał:

    > I ci lekarze twierdzą, że covid to przeziębienie?
    oczywiście - dokładniej kolejna choroba grypopodobna. Ba, nawet część
    mainstreamowych ekspertów zaczęła już tak mówić, chyba coś przespałeś,
    narracja się zmieniła.

    > I tak przylazłeś bez żadnego nawet linka do jakiegoś tępego prawackiego mema?
    nie oceniaj wszystkich przez pryzmat swojej osoby.

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl