  • 101. Data: 2024-07-12 20:10:11
    Temat: Re: obostrzenia
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    > Moim zdaniem nie warto. Z punktu widzenia laika, to bez znaczenia. By
    > ogarnąć to na poziomie, w którym można by zajmować merytoryczne
    > stanowisko, to moim zdaniem podstawowa wiedza nie wystarczy. W sprawie
    > wypowiadali się wirusolodzy, więc by sensownie dyskutować pasowałoby
    > przynajmniej mieć z nimi zbliżony poziom.

    No to trenuj!
    Masz jeszcze sporo do nadrobienia! :)))

    --
    Wiesiaczek - dziś z DC
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

    Wiele informacji, które przekazują polskie i amerykańskie media oraz
    przedstawiciele władzy, prawdopodobnie nie jest prawdziwych. Takie
    doniesienia mogą być elementem wojny informacyjnej ze strony USA i
    Rzeczpospolitej Polskiej.

  • 102. Data: 2024-07-12 20:37:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 Jul 2024 19:01:45 +0200, n...@o...pl wrote:

    > Doucz się gamoniu z lektury medycznej czym się różni przeziębienie od grypy i
    > od covidu. A nie z waszych memów dla upośledzonych.

    "przeziębiebienie" jest od wirusów nosowych, a grypa od grypowych?

    Ale dalej to może dobrze pisac - bez testu DNA nie ustalisz na co
    dokładnie chory, a testów takich nikt nie robi, bo nie ma potrzeby.
    Leczenie takie samo, tydzień zwolnienia i przejdzie.

    A dalej - być może, jak lekarz chce antybiotyk przepisać, to mu nie
    wypada do zwykłego przeziębienia :-)

    J.

  • 103. Data: 2024-07-12 23:22:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.07.2024 o 20:10, Wiesiaczek pisze:

    > No to trenuj! Masz jeszcze sporo do nadrobienia! :)))

    Nadrobienia? nigdy nie zamierzałem zostać wirusologiem.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 104. Data: 2024-07-13 02:20:27
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Moim zdaniem nie warto. Z punktu widzenia laika, to bez znaczenia. By
    > ogarnąć to na poziomie, w którym można by zajmować merytoryczne
    > stanowisko, to moim zdaniem podstawowa wiedza nie wystarczy.

    To może jednak warto wziąć pod uwagę zdanie ludzi, którzy mają o tym
    pojęcie, a nie szurów usenetu z retoryką: kovid -> w zasadzie to samo co
    grypa-> eee tam, zwykłe przeziębienie -> a chuj z tym, to zwykły katar.
    Bo przecież tu i tu masz katar, więc to to samo.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 105. Data: 2024-07-13 05:44:00
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-07-10, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Jak ludzie jeżdzą walpy zimą, to lubią lato czy zimę:P

    Nie wiadomo. Kupili narty za kupę kasy to nie mają wyjścia. Poza tym
    pracowali na ten wyjazd zapewne od lata :) A lato mogą lubić bardziej :)

    No dobra, dosyć na tę rundę :)

    --
    Marcin

  • 106. Data: 2024-07-13 08:39:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.07.2024 o 17:40, J.F pisze:

    > No jakoś tak powinno być.
    > Ale ile tych chorób od wirusów koronowych znamy?

    Chyba gdzieś 1/4 przeziębień powodują koronawirusy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 107. Data: 2024-07-13 11:22:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No dobra, dosyć na tę rundę :)

    Zgadzam się, że nie warto ciągnąć tematu kiedy występuje w Polsce sezon
    na kowid czy grypę i dlaczego nie w lato;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 108. Data: 2024-07-13 11:23:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.07.2024 o 02:20, Kviat pisze:

    > To może jednak warto wziąć pod uwagę zdanie ludzi, którzy mają o tym
    > pojęcie,
    Weź ty się końcu zdecyduj czy koleś co rekomendował zamykalnie lasów to
    ten co miał o tym pojęcie czy jedna debil - bo wiesz że to ten sam człowiek?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!