  • 1. Data: 2024-07-06 06:56:03
    Temat: obostrzenia
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Obostrzenia może i były bezprawne ale mialy solidne naukowe podstawy.

    Solidne naukowe podstawy:

    Szef rady medycznej przy premierze "Już są nowi chorzy.
    _Koronawirus_lubi_atakować_latem_". I to pierdoli naczelny ekspert
    polski w 2024 roku, kiedy już nikt nie ma wątpliwości że kowid jest
    chorobą sezonową i ostatnie co "lubi" to lato. Dochodzę do wniosku, że w
    sumie to dobrze, że to politycy decydowali, bo jakby to od tego
    "naukowego" odklejenieca zależało to by nie było co z kraju zbierać.

    https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103085,31109909,covid-a
    takuje-w-wakacje-ten-wariant-ucieka-naszej-odpornosc
    i.html
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2024-07-06 08:56:22
    Temat: Re: obostrzenia
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.07.2024 o 07:27, A. Filip pisze:

    takuje-w-wakacje-ten-wariant-ucieka-naszej-odpornosc
    i.html

    > AFAIR kowid był chorobą "sezonowatą". Przynajmniej po tym jak się ludzi
    > "podstaraszyło" to była duża różnica między liczbą zachowań w sezonie
    > grypowym i poza nim. Wiec to co on chrzani dla mnie jako nie fachowca
    > na zdrowy chłopski rozum ma jakiś sens jako takie podstraszanie żeby
    > ludzie statystycznie bardziej uważali i żeby lokalny start epidemii
    > (teraz i w sezonie grypowym) by wolniejszy

    To co on robi to ma sens odwrotny. Ośmiesza naukę mówiąc że "zimowa"
    choroba sezonowa "lubi" lato.

    > Taka profilaktyka straszeniem wywiadami
    > jest bardzo tania.

    Jest gówno warta - trafia tylko do koronaszurów, bo przecież ty z
    wakacji nie zrezygnujesz, a ośmiesza naukę i daje broń wszelkim "anty" -
    skoro naczelny rady medycznej i obecny główny inspektor sanitarny
    pierdoli od rzeczy, to jaką wartość ma wypowiedź dowolnego jego podwładnego?

    > Poza tym ekspert od chorób zakaźnych:
    > 1. Raczej będzie sobie obijać dupę blachą jakby pojawiły się nowe
    > zabójcze warianty

    Oczywiście, że tak - dlatego jest niewiarygodny. To koronocelebryta.
    Jego "odsłony" i fejm zależały od nakręcania pandemii.

    > 2. Jak ma być ważnym ekspertem to będzie raczej straszył z nadmiarem czy
    > z niedomiarem?

    Oczywiście że z nadmiarem. Miało świąt nie być, był koniec epidemii.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 3. Data: 2024-07-06 21:00:02
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 06.07.2024 o 06:56, Shrek pisze:
> [...]
    > polski w 2024 roku, kiedy już nikt nie ma wątpliwości że kowid jest
    > chorobą sezonową i ostatnie co "lubi" to lato.

    A jednak... cytat z linki:
    "Wirus ma najlepsze warunki do replikacji i przetrwania w ciepłym i
    wilgotnym środowisku - powiedział, cytowany przez CNN dr Robert Hopkins,
    dyrektor medyczny National Foundation for Infectious Diseases,
    organizacji non-profit zajmującej się zdrowiem publicznym."

    Jak widać nie tylko on pierdoli, lecz ktoś jeszcze ma wątpliwości.
    A może, jak zwykle, to szury mają rację, że już nikt nie ma wątpliwości?

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 4. Data: 2024-07-06 21:08:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.07.2024 o 21:00, Kviat pisze:

> [...]
    > dyrektor medyczny National Foundation for Infectious Diseases,
    > organizacji non-profit zajmującej się zdrowiem publicznym."

    Może w wilgotnym na florydzie tak,. Natomiast w Polsce, bo o tym mówimy
    każde lato widać na wykresach

    Masz tu
    https://www.worldometers.info/coronavirus/country/po
    land/#graph-cases-daily

    Jakieś wnioski? Widzisz tam jakieś szczyty w lato które koronawirus
    lubi? Naprawdę chcesz bronić stwierdzenia że koronawirus lubi lato? To
    kolejna mądrość obok tej że szczególnie upodobał sobie dzieci?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 5. Data: 2024-07-06 21:41:36
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 06.07.2024 o 21:08, Shrek pisze:

> [...]
    > lubi? Naprawdę chcesz bronić stwierdzenia że koronawirus lubi lato? To
    > kolejna mądrość obok tej że szczególnie upodobał sobie dzieci?

    Ja tam się nie znam, jednak uważam, że większe pojęcie o tym mają ludzie
    którzy się tym zawodowo zajmują, a nie jakiś random z sieci, który nie
    wiadomo dlaczego twierdzi, że już nikt nie ma wątpliwości.
    To, że jakiś random nie ma wątpliwości, to z tego nijak nie wynika, że
    już nikt nie ma wątpliwości.

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 6. Data: 2024-07-06 22:19:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.07.2024 o 21:41, Kviat pisze:

    > Ja tam się nie znam, jednak uważam, że większe pojęcie o tym mają ludzie
    > którzy się tym zawodowo zajmują, a nie jakiś random z sieci, który nie
    > wiadomo dlaczego twierdzi, że już nikt nie ma wątpliwości.

    Poważnie twierdzisz, że ktoś jeszcze ma wątpliwości że covid podobnie
    jak grypa jest chorobą sezonową i lato nie jest akurat u nas sezonem.
    Wystarczy ci że jakiś koronacelebryta powie że wirus lubi lato i wbrew
    danym mu wierzysz bo dane są złe?

    Poważnie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 7. Data: 2024-07-06 22:39:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.07.2024 o 22:19, Shrek pisze:

> [...]
    > jak grypa jest chorobą sezonową i lato nie jest akurat u nas sezonem.
    > Wystarczy ci  że jakiś koronacelebryta powie że wirus lubi lato i wbrew

    A tak swoją szosą - ten koleś ma jakieś dorobek naukowy w recenzowanych
    czasopisach na temat kowidu, czy to jakiś samozwańczy "popularyzator
    wiedzy o kowidzie"?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 8. Data: 2024-07-06 23:41:09
    Od: PD <p...@g...pl>

> [...]
    >
    > https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103085,31109909,covid-a
    takuje-w-wakacje-ten-wariant-ucieka-naszej-odpornosc

    Aaaaa, Grzesiowski.
    https://oko.press/tej-wladzy-krytykowac-nie-wolno-in
    spekcja-sanitarna-atakuje-dra-pawla-grzesiowskiego

    PD

  • 9. Data: 2024-07-06 23:55:41
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-07-06 o 21:41, Kviat pisze:
    > Ja tam się nie znam, jednak uważam, że większe pojęcie o tym mają ludzie
    > którzy się tym zawodowo zajmują

    Rzecz w tym że zajmowali się za bardzo.

    Standardowa wklejka jątrząca.

    Kowid-19. 12-16 minuta.
    https://www.cda.pl/video/172880724d

  • 10. Data: 2024-07-07 00:10:28
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-07-06 o 23:55, alojzy nieborak pisze:

    > Rzecz w tym że zajmowali się za bardzo.
    >
    > Standardowa wklejka jątrząca.
    >
    > Kowid-19.   12-16 minuta.
    > https://www.cda.pl/video/172880724d

    Kiedyś ajzenchałer ostrzegał przed źle umiejscowioną władzą w kompleksie
    przemysłowo zbrojeniowym. Ostatnio usańce w l 2011-2015 starali się za
    bardzo o nasze zdrowie i ... znów syfu narobili.

    Załącznik:
    https://www.youtube.com/watch?v=OyBNmecVtdU&t=524s