  • 1. Data: 2015-12-23 19:32:27
    Temat: Re: obcojęzyczne oferty pracy na polskich portalach
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Jak mają się ogłoszenia o pracę dostępne _JEDYNIE_ w obcym języku na
    > polskiej stronie www.pracuj.pl
    > do ustawy o języku polskim? Czyż nie jest wymagana również polska wersja
    > językowa? Rozumiem, że te ogłoszenia są skierowane są do osób władających
    > perfekcyjnie językiem obcym, ale chyba nie tak to powinno wyglądać. Jest
    > tam sporo ogłoszeń jedynie po angielsku, niemiecku, raz nawet widziałem
    > coś cyrylicą zapisane.

    Są nielegalne, ale np inspekcja pracy nie reaguje.
    Wybież inny portal. Są takie ,kture ostszegają pszed wysłaniem cv:
    "Nie odpowiadaj na ogłoszenia w obcym języku" czy coś w tym stylu.
    I należy się tego słuhać, bo jak pracodawca już w ogłoszeniu nie pszestszega
    prawa, to puźniej też nie będzie pszestszegał, to pewne.
    Czyli ma układy z władzą , że wszystko mu wolno.
    Czyli stanowi mafię.
    A ja dla mafi bałabym się pracować, bo gadają,
    że z tamtąd wyhodzi się tylko w trumnie.

    --
    _____http://ortografia.ma7.eu_____zmiana adresu strony
    w zakładce 'inne', nowa wersja syntezatora mowy GdakMini2_99 ,

  • 2. Data: 2015-12-23 19:44:34
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-12-23 19:32, Stokrotka wrote:
> [...]
    > Czyli stanowi mafię.
    > A ja dla mafi bałabym się pracować, bo gadają,
    > że z tamtąd wyhodzi się tylko w trumnie.

    Ogloszenie obcojęzyczne -> mafia -> trumna.

    Fascynujące wnioskowanie.

    Ciekawe co ma powiedzieć google bo zwraca wyniki we wszystkich jezykach
    na raz. Korporacja mafii? Nadmafia? Mędrcy syjonu? Cykliści?

  • 3. Data: 2015-12-25 14:21:04
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Ogloszenie obcojęzyczne -> mafia -> trumna.
    >
    > Fascynujące wnioskowanie.
    >
    > Ciekawe co ma powiedzieć google bo zwraca wyniki we wszystkich jezykach na
    > raz. Korporacja mafii? Nadmafia? Mędrcy syjonu? Cykliści?

    Prawo nie zabrania używania internetu w obcym języku.
    Jak ktoś daje więc ogłoszenie o pracę w obcym języku
    może to zrobić w niepolskiej agencji, za granicą, i zatrudnić pracownika też
    zagranicą. A w Polsce może być w delegacji, albo nieh kadrowy to jakośc
    inaczej upożądkuje, ale zgodnie z prawem.
    Zainteresowani kandydaci znajdą pracodawcę na zagranicznym portalu.
    Będzie legalnie.

  • 4. Data: 2015-12-26 13:35:48
    Od: <7...@6...133548.invalid> (Tom N)

    Stokrotka w

    http://poslasku.pl/gynsi%20pympek/

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2015-12-26 18:10:33
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > http://poslasku.pl/gynsi%20pympek/

    Nie całkiem rozumiem, to całkiem nie na temat.