  • 11. Data: 2007-10-12 18:27:30
    Temat: Re: o rejestracji stronek www - raz jeszcze
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 12 Oct 2007 15:56:13 +0200, Habeck Colibretto napisał(a):

    > Raczej, czyli szansa jest. Zrób promocję dla Andrzeja Ławy. Będzie mógł
    > się zasłaniać legitymacją a nie puszką z gazem.

    To są warunki *łączne*, nie alternatywne.
    Ale masz rację, zamiast "raczej" powinienem był napisać "raczcie zważyć,
    że" ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

  • 12. Data: 2007-10-12 18:30:37
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 12 Oct 2007 16:53:04 +0200, Piotrek napisał(a):

    > Dyskryminacja ze względu na płeć?! Oj! ;-)

    To tak jak kiedyś widziałem ogłoszenie wywieszone na witrynie seksszopu:
    dziewczynę do pracy przyjmiemy ;-)

  • 13. Data: 2007-10-12 18:32:46
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 12 Oct 2007 19:17:01 +0200, Alek napisał(a):

    > Czy to znaczy, że po każdej zmianie strony musisz bieżący "numer
    > czasopisma" przekazać w iluśtam egzemplarzach dla bibliotek?

    Nie, ponieważ moje czasopismo nie ukazuje się w egzemplarzach. Podobnie
    jak np. radio też nie daje egzemplarzy swoich audycji.

  • 14. Data: 2007-10-12 18:59:52
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Olgierd <n...@o...com> writes:

    > Nie, ponieważ moje czasopismo nie ukazuje się
    > w egzemplarzach. Podobnie jak np. radio też nie daje egzemplarzy
    > swoich audycji.

    Ale dlaczego koniecznie prasa, a nie po prostu oprogramowanie?
    W przypadku oprogramowania jest już wypracowana praktyka
    licencjonowania. Traktując strony WWW jak czasopisma wchodzimy
    na terra incognita.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 15. Data: 2007-10-12 19:07:40
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    p...@g...pl (Piotr Dembiński) writes:

    > Ale dlaczego koniecznie prasa, a nie po prostu oprogramowanie?
    > W przypadku oprogramowania jest już wypracowana praktyka
    > licencjonowania. Traktując strony WWW jak czasopisma wchodzimy
    > na terra incognita.

    Nawiasem mówiąc, to niektóre programy komputerowe, takie jak system
    operacyjny OpenBSD są wydawane tak samo, jak książki (mają nadany
    numer ISBN), ale łączy się to z wydaniem właśnie egzemplarza z kopią
    tego programu.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 16. Data: 2007-10-12 19:09:12
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

  • 17. Data: 2007-10-12 20:20:37
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 12 Oct 2007 21:09:12 +0200, Piotr Dembiński
    napisał(a):

> [...]
    > operacyjny OpenBSD, są wydawane tak samo, jak książki (mają nadany numer
    > ISBN), ale łączy się to z wydaniem właśnie egzemplarza z kopią tego

    Bardzo dziwne. U nas pewnie byłoby trudno o ISBN dla programu, to raz, a
    dwa, że prawo autorskie też jest raczej bardziej rygorystyczne jeśli
    chodzi o oprogramowanie, niż książki. W przypadku BSD to nie problem, ale
    już twórcy aplikacji puszczanych na niewolnych licencjach popłynęliby na
    tym.

  • 18. Data: 2007-10-12 20:28:28
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Olgierd <n...@o...com> writes:

> [...]
    > książki. W przypadku BSD to nie problem, ale już twórcy aplikacji
    > puszczanych na niewolnych licencjach popłynęliby na tym.

    Z mojego punktu widzenia strona WWW jest programem komputerowym
    uruchamianym na specjalizowanym interpreterze.

  • 19. Data: 2007-10-12 20:36:47
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 12 Oct 2007 22:28:28 +0200, Piotr Dembiński
    napisał(a):

    > Z mojego punktu widzenia strona WWW jest programem komputerowym
    > uruchamianym na specjalizowanym interpreterze.

    Każda strona? Taka hateemelowa też, czy fleszowa głównie?

    Ale wiesz, że jeśli tak to już w ogóle nie będzie dozwolonego użytku
    jeśli chodzi np. o muzykę? Bo tym bardziej programem są multimedialne
    aplikacje, a jak wiadomo - tu o dozwolonym użytku zapomnij.

  • 20. Data: 2007-10-12 20:37:39
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Olgierd pisze:

    > Teraz już mogę ;-)

    Legitymacje prasowe mogłeś wydawać BEZ rejestracji. Tyle, że wiesz,
    ewentualne poświadczenie nieprawdy itepe :-P

    M.