  • 41. Data: 2015-05-03 11:46:00
    Temat: Re: o kur...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > czyli co odpowiedzieć na pytanie "czego pan nie chce wypełnić"?

    "tego druku".

    --
    Liwiusz

  • 42. Data: 2015-05-03 13:16:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > czyli co odpowiedzieć na pytanie "czego pan nie chce wypełnić"?

    Bo nie mam ochoty - moje prawo. A jak powiedzą,że przecież wszyscy
    wypełniają, to im odpowiedz,ze "wszyscy,to nie ja".

  • 43. Data: 2015-05-03 13:25:16
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    tak, to w takim przypadku oni we mnie dyrektywą...

  • 44. Data: 2015-05-03 13:44:15
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > tak, to w takim przypadku oni we mnie dyrektywą...

    Musisz jaśniej pisać, jeśli chcesz, by Ci odpowiedziano.

  • 45. Data: 2015-05-03 13:49:14
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no pytanie jest proste
    jak uzasadnić nie wypełnienie tego pojebanego pro europejskiego świstka?

  • 46. Data: 2015-05-03 14:25:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > no pytanie jest proste
    > jak uzasadnić nie wypełnienie tego pojebanego pro europejskiego świstka?

    A dlaczego nie chcesz wypełnić?

    Jedynym sensownym argumentem jest to, że pracujesz równolegle w innym
    miejscu, i już tam odejmują ci z zaliczek kwotę wolną, więc w drugiej
    pracy tego robić nie mogą.

    A jeśli nigdzie indziej nie pracujesz, to możesz ten świstek podpisać -
    będziesz miał większe wypłaty do ręki.

    --
    Liwiusz

  • 47. Data: 2015-05-03 14:37:05
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > miejscu, i już tam odejmują ci z zaliczek kwotę wolną, więc w drugiej
    > pracy tego robić nie mogą.

    nie mogą?
    czy mogą, a później się rozliczam na picie?

  • 48. Data: 2015-05-03 14:48:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > nie mogą?
    > czy mogą, a później się rozliczam na picie?

    Mogą być z tego jakieś kary typu odsetki lub inne grzywny, bo składasz
    fałszywe oświadczenie i uszczuplasz płacone podatki (w zaliczkach).

    --
    Liwiusz

  • 49. Data: 2015-05-03 14:53:15
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    prawdę mówiąc to tego nie rozumiem,
    jeśli pracodawca A odprowadza podatek
    drugi pracodawca B odprowadza podatek
    to czy to nie jest na rękę rządzącej koalicji?

  • 50. Data: 2015-05-03 15:09:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > prawdę mówiąc to tego nie rozumiem,
    > jeśli pracodawca A odprowadza podatek
    > drugi pracodawca B odprowadza podatek
    > to czy to nie jest na rękę rządzącej koalicji?

    Pracodawca B odprowadza mniejszy podatek niż powinien.

    --
    Liwiusz