  • 31. Data: 2015-05-02 17:12:11
    Temat: Re: o kur...
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > art. 56 kks

    kurdę to poważna sprawa, jak z tego wybrnąć?

  • 32. Data: 2015-05-02 17:17:30
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > kurdę to poważna sprawa, jak z tego wybrnąć?

    Napisz jasno, o co Ci chodzi. Bo ja się już pogubiłem w tych Twoich
    pytaniach. Po prostu nie podpisujesz, jeśli nie spełniasz warunków i już.

  • 33. Data: 2015-05-02 17:41:40
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no o co, mam dodatkowe źródło finansowania którym nie chciałbym się
    chwalić... jak nie wypełnię tego gówna to się zaraz po przyjebie...

  • 34. Data: 2015-05-02 18:06:05
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-05-02, platformowe głupki <N...@g...pl> wrote:

    > no o co, mam dodatkowe źródło finansowania którym nie chciałbym się
    > chwalić... jak nie wypełnię tego gówna to się zaraz po przyjebie...

    Już Ci 3x napisałem że nie jest to dokument obowiązkowy.
    Więc niby jak miałby się ktoś przyjebać?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 35. Data: 2015-05-02 18:08:51
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    Kolega to chyba nie funkcjonuje w europejskiej rzeczywistości...

    przecież jak powiem, "ja to pierdolę i nie wypełnię PIT2"
    to oni od razu "a dlaczego pan nie wypełni?"
    i się zacznie procedura przywrócenia tuska na stanowisko szefa rady
    europejskiej...

  • 36. Data: 2015-05-02 18:11:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    platformowe głupki wrote:
    > prawdą jest, że ja nie rozumiem tego pisma...
    >
    > co to za idiotyzmy...
    >
    > to chyba dzieło samego szefa unijnej dyplomacji...

    to ze ty jestes głupi, nie oznacza, ze inni też.

  • 37. Data: 2015-05-02 18:15:27
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ależ ja jestem pełen podziwu i fascynacji dla zbawiennych dogmatów
    prawnych generowanych przez szefa unijnej dyplomacji i jego
    przyjaciół... czemu daję wyraz na grupie praca...

  • 38. Data: 2015-05-02 18:35:11
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    poprawka:

  • 39. Data: 2015-05-02 19:41:22
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-05-02, platformowe głupki <N...@g...pl> wrote:

    [...]

    > przecież jak powiem, "ja to pierdolę i nie wypełnię PIT2"
    > to oni od razu "a dlaczego pan nie wypełni?"
    > i się zacznie procedura przywrócenia tuska na stanowisko szefa rady
    > europejskiej...

    To nie mów, tylko nie wypełniaj. I sprawa załatwiona.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 40. Data: 2015-05-03 11:36:18
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czyli co odpowiedzieć na pytanie "czego pan nie chce wypełnić"?