  • 1. Data: 2009-10-22 23:57:15
    Temat: nowy podatek - 300zl/m-c za jazde autem
    Od: "Polska Mowi" <p...@p...pl>

    300 zł miesięcznie za jazdę autem

    http://www.polskamowi.pl/

  • 2. Data: 2009-10-23 06:24:16
    Temat: Re: nowy podatek - 300zl/m-c za jazde autem
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Polska Mowi pisze:
    > 300 zł miesięcznie za jazdę autem
    >
    > http://www.polskamowi.pl/

    Płatne drogi? Jestem za. Tylko trzeba wpierw znieść podatki z
    benzyny, tak aby kosztowała 1,5zł za litr, i podatki z samochodów.
    Wtedy kierowców będzie stać na jeżdżenie płatnymi drogami.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-10-23 06:26:27
    Od: spp <s...@o...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Płatne drogi? Jestem za. Tylko trzeba wpierw znieść podatki z
    > benzyny, tak aby kosztowała 1,5zł za litr, i podatki z samochodów.
    > Wtedy kierowców będzie stać na jeżdżenie płatnymi drogami.

    Polacy są tak biednym narodem że tylko dopłaty do benzyny zmuszą ich do
    korzystania z dróg. :(

    --
    spp

  • 4. Data: 2009-10-23 08:16:43
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał

    > Płatne drogi? Jestem za. Tylko trzeba wpierw znieść podatki z benzyny,
    > tak aby kosztowała 1,5zł za litr, i podatki z samochodów.

    I warunek podstawowy - musi istnieć obiekt, za który mielibyśmy płacić
    podatek.
    Na razie w większości miejsc w Polsce istnieje jedynie wyrób drogopodobny,
    więc śpijmy spokojnie ;-)

    Pozd
    K.

  • 5. Data: 2009-10-23 09:01:50
    Od: jedrus <a...@n...btx.pl>

    Krzysztof pisze:

    > I warunek podstawowy - musi istnieć obiekt, za który mielibyśmy płacić
    > podatek.
    > Na razie w większości miejsc w Polsce istnieje jedynie wyrób
    > drogopodobny, więc śpijmy spokojnie ;-)

    Ktos komu brak wiedzy, umiejetnosci, czyli zwykly nieudacznik nie
    potrafiacy zapelnic krajowej kasy wymysla takie wlasnie pierdoly bo nic
    innego wymyslec nie potrafi.
    Jadac busem do polnocnej Szkocji, za przejazdy drogami i autostradami
    wydalem az 1 funta (przejazd przez most) i to tylko w jena strone.
    Drogi jak maselko a niektore lokalne mialy kratki odplywowe zamiast
    siermieznych i niebezpiecznych jak u nas rowow.
    Jezeli juz mowa o podatkcha, to trzeba natychmiast myslec o
    opodatkowaniu via kasy fiskalne np. mecenasikow, lekarzy, ksiezy....
    bo tu jest calkiem obfite zdrodelko zasilenia panstwoej kasy.
    Nie moze byc tak, ze punkty xero nachodzone sa przez kontrolerow US i
    nie wbita w kase kwota kilku groszy rujnuje czlowiekowi zycie podczas
    gdy uslugi koscielne, adwokackie, lekarskie..... liczone nawet w tys.
    zeta nie sa opodatkowane.
    Zlikwidowac w tym kraju orwellowskie zasady rownosci wobec prawa a wtedy
    autostrady beda bezplatne i stadiony nie beda kosztowac ponad 1mld zeta.

    --
    jedrus

    Myślenie to ciężka i na koszt podatnika praca.
    http://mokotow.btx.pl/content/view/137/1/1/1/

  • 6. Data: 2009-10-23 09:41:53
    Od: spp <s...@o...pl>

    jedrus pisze:

    > Nie moze byc tak, ze punkty xero nachodzone sa przez kontrolerow US i
    > nie wbita w kase kwota kilku groszy rujnuje czlowiekowi zycie ...

    Chyba nie zapoznałeś się dokładnie z tematem ...

    --
    spp

  • 7. Data: 2009-10-23 10:44:35
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Polska Mowi" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    > 300 zł miesięcznie za jazdę autem
    >
    > http://www.polskamowi.pl/

    A tu jeszcze jeden :)
    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7176120,Podatkie
    m_weglowym_w_emisje_gazow_cieplarnianych.html

    Pzdr

  • 8. Data: 2009-10-23 11:32:20
    Od: jedrus <a...@n...btx.pl>

    spp pisze:

    > Chyba nie zapoznałeś się dokładnie z tematem ...

    Tak myslisz...??
    Nie wyrywaj zdan z kontekstu

  • 9. Data: 2009-10-23 22:04:36
    Od: "op23" <o...@r...pl>

> [...]

    > tak aby kosztowała 1,5zł za litr, i podatki z samochodów. Wtedy kierowców
    > będzie stać na jeżdżenie płatnymi drogami.

    Czemu tylko z benzyny i samochodów ?

  • 10. Data: 2009-10-24 12:33:23
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "op23" <o...@r...pl> napisał w wiadomości