  • 81. Data: 2019-10-25 21:28:49
    Temat: Re: nowe zwyczaje na sali sądowej
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 października 2019 15:08:48 UTC+2 użytkownik dantes napisał:

    > Za konkrety "się płaci".

    Wezwij Policję. Bo odmawiam zapłaty

  • 82. Data: 2019-10-25 21:32:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 2019-10-24 o 12:19, dantes pisze:

    >Po pierwsze - mało wiarygodnie brzmi zarzut obrażenia przez sędziego
    >w wyroku sądowym.

    A jak po latach sad apelacyjny, albo najwyzszy napisze "sad rejonowy
    niewlasciwie ustalil stan faktyczny... " ? :-P

    >Po drugie - dane sędziego znajdują się w wyroku, a nawet na
    >wokandzie, więc nie trzeba legitymować.

    A jak w wokandzie bedzie pomylka ?
    I sie okaze, ze winnego nie ma ?

    J.

  • 83. Data: 2019-10-25 23:09:33
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Następna, co sobie przypomniała po sześciu i pół roku.

    -----

  • 84. Data: 2019-10-26 08:23:39
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Fri, 25 Oct 2019 21:04:56 +0200, J.F. napisał(a):

> [...]
    pl...

    > Jakos tak, jak sie dwa samochody zderza, to ta notatka jest bardzo
    > przydatna do odszkodowania, mimo, ze chyba nawet poszkodowany jej nie
    > dostaje ...
    >
    > J.

    Inteligentni inaczej przedstawiciele firm ubezpieczeniowych
    podnoszą często na rozprawie:
    "Notatka policyjna niczego nie dowodzi bo Policja
    przyjechała po zdarzeniu"

    Więc geniusze w togach próbują tego samego wytrychu
    na daremno
    niestety.

  • 85. Data: 2019-10-26 08:26:36
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Fri, 25 Oct 2019 21:07:43 +0200, J.F. napisał(a):

> [...]
    pl...

    > No i co bylo dalej?
    >
    > Jak domniemany sprawca powie - a cos ty, policjant, zeby dowod ci
    > pokazywal ?
    >
    > J.

    Uczestnik zdarzenia podaje tylko nazwę ubezpieczyciela i nr polisy.
    A nasz licealista zwyczajnie fantazjuje.

  • 86. Data: 2019-10-26 08:30:01
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Fri, 25 Oct 2019 12:28:49 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Wezwij Policję. Bo odmawiam zapłaty

    Fantazjujesz.
    Nie stać cię. Jesteś po prostu za biedny.

  • 87. Data: 2019-10-26 08:33:03
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Fri, 25 Oct 2019 15:57:07 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > No to spróbuj.
    > http://sn.pl/sites/orzecznictwo/Orzeczenia3/III%20CZ
    P%2043-14.pdf
    > https://poznan.wyborcza.pl/poznan/7,36001,22705489,c
    hciala-pozwac-sedzie-ktora-prowadzi-jej-sprawe-nie-m
    oze.html
    > Może więc wniosek o ustanowienie kuratora dla nieznanej z miejsca pobytu?
    > www.rp.pl/artykul/198409-Wolno-pozwac-bez-znajomosci
    -adresu--ale-nie-procedury-cywilnej.html

    > https://bezprawnik.pl/naruszenie-dobr-osobistych-prz
    ez-sedziego/

    Co mam sprubować?

  • 88. Data: 2019-10-26 08:42:05
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pozwać bez adresu.
    A i bez Peselu.

    -----

  • 89. Data: 2019-10-26 08:48:29
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sat, 26 Oct 2019 08:42:05 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Pozwać bez adresu.
    > A i bez Peselu.

    Znaczy się mam ustalić adres?
    Tak?

    Po co ci PESEL?
    Chcesz wziąć chwilówkę, na jego posiadacza?

  • 90. Data: 2019-10-26 10:01:01
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Żebyś mógł za wezwaniem sądu w ciągu 7 dni uzupełnić braki swojego pozwu.

    -----