  • 21. Data: 2019-10-24 13:31:47
    Temat: Re: nowe zwyczaje na sali sądowej
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Moje dane znajdują się na awizie, czego nie rozumiesz?
    Nie naoglądałeś się Wesołowskiej?

    -----

  • 22. Data: 2019-10-25 00:37:48
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-10-24, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:
    > Czy ja wiem, czy nieuzasadnione?
    > Kiedyś po wejściu jako strona na salę zażądałem od sędzi -- na wokandzie przed salą
    nazwisk składu nie było - podania nazwisk
    > składu.
    > Odmówiła, cyt. "nie będę się Panu przedstawiać".

    Ale choć panu wielką literą. Szacunku trudno jej odmówić.

    --
    Marcin

  • 23. Data: 2019-10-25 12:41:54
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Thu, 24 Oct 2019 13:08:55 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Po pierwsze - mało wiarygodnie brzmi zarzut obrażenia przez sędziego w
    > wyroku sądowym.
    W ustnym uzasadnieniu lub w treści uzasadnienia pisemnego wystarczy znaleźć
    (o co nietrudno) sarkazm autora, albo coś czego strona nie powiedziała
    i już mamy na dzień dobry 212 i 216.

    > Po drugie - dane sędziego znajdują się w wyroku, a nawet na wokandzie,
    > więc nie trzeba legitymować.
    Co nie znaczy, że nie można.

    .

  • 24. Data: 2019-10-25 12:45:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-25 o 12:41, dantes pisze:

> [...]
    > (o co nietrudno) sarkazm autora, albo coś czego strona nie powiedziała

    Właśnie znaczy, że nie można, ponieważ nie ma ku temu podstaw - dane
    sędziego są jawne dla osoby, która żąda legitymowania.

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2019-10-25 12:52:40
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Fri, 25 Oct 2019 12:45:23 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Właśnie znaczy, że nie można, ponieważ nie ma ku temu podstaw - dane
    > sędziego są jawne dla osoby, która żąda legitymowania.

    Są jawne, gdy monitor wokandy nie jest popsuty.
    Są jawne, gdy kartka nie odpadła z drzwi do sali.

  • 26. Data: 2019-10-25 12:56:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-25 o 12:52, dantes pisze:

    > Są jawne, gdy monitor wokandy nie jest popsuty.
    > Są jawne, gdy kartka nie odpadła z drzwi do sali.

    Czyli są jawne. Poza tym istnieje jeszcze możliwość przejrzenia akt,
    jeśli oczywiście nie zaginęły.

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2019-10-25 13:03:28
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W wyroku i na wokandzie jest zdjęcie sędziego?

    -----

  • 28. Data: 2019-10-25 13:07:53
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Fri, 25 Oct 2019 12:56:01 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Czyli są jawne.
    No chyba, że "monitorek" sią popsuł, a kartka spadła na podłogę...
    ups.

    > Poza tym istnieje jeszcze możliwość przejrzenia akt,
    > jeśli oczywiście nie zaginęły.
    Jeśli oczywiście, sędzia nie poszła na L4.
    A info o tym w aktach, a akta już na sali.

  • 29. Data: 2019-10-25 13:18:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-25 o 13:03, ąćęłńóśźż pisze:
    > W wyroku i na wokandzie jest zdjęcie sędziego?
    >

    > -----

    Wiem do czego pijesz, ale na taki zarzut też trzeba mieć uzasadnienie,
    którego tu nie było.

    --
    Liwiusz

  • 30. Data: 2019-10-25 13:19:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-25 o 13:07, dantes pisze:

    > Jeśli oczywiście, sędzia nie poszła na L4.

    To się w sekretariacie dowiesz o nazwisko sędziego. Albo w systemie
    przez internet.

    --
    Liwiusz