  • 11. Data: 2006-06-12 10:38:00
    Temat: Re: nowe sposoby Provident-a
    Od: piotrek <t...@o...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Tylko pamiętaj: polecone za potwierdzeniem odbioru!

    JASNE, dzięki.

  • 12. Data: 2006-06-12 10:46:31
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Reseller napisał(a):

    > W bardzo podobny sposob dziala Profireal. A dodatkowo jeszcze maja
    > tendencje do wydzwaniania do zakladu pracy pozyczkobiorcy i informowanie
    > wszystkich kto pod sluchawke wpadnie o wielkozci zadluzenia.

    a to nie podpada pod art 212?

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 13. Data: 2006-06-12 11:53:26
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "piotrek" <t...@o...pl> napisał

    > Dobry dowcip ? Why ??????

    Znam Providenta od podszewki. Dlatego mnie
    rozsmieszaja te wszystkie ichnie opowiesci
    o windykacji.

    Neko

  • 14. Data: 2006-06-12 12:54:11
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > To nie jest takie proste. Nie wystarczy, że napiszesz "firma X nie chce
    > ode
    > mnie pieniędzy" a w depozycie sądowym będą skakać z radości byle byś tylko
    > wpłacił to do nich na konto.

    Czy ja mowilem ze wystarczy? Musi byc jeszcze spelniona jedna z przeslanek,
    np. zwloka wierzyciela, ktora w tym wypadku wystapi, jesli Provident bez
    uzasadnionej przyczyny odmowi przyjecia swiadczenia.

    I to wystarczy, sad w postepowaniu nie bada prawdziwosci twierdzen
    wnioskodawcy - polecam uwadze par. 1 rozp. MS z 24.09.65 o zasadach i trybie
    postępowania w sprawach o złożenie przedmiotu świadczenia do depozytu
    sądowego.

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 15. Data: 2006-06-12 13:54:45
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Michał Wilk" <m...@g...pl> napisał w

> [...]
    > wnioskodawcy - polecam uwadze par. 1 rozp. MS z 24.09.65 o zasadach i
    > trybie postępowania w sprawach o złożenie przedmiotu świadczenia do

    Ludzie drodzy! Jaki sad?! Przy Providencie? Kiedy
    Provident wygral w sadzie???

    Neko

  • 16. Data: 2006-06-14 23:14:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Neko wrote:

    > Ludzie drodzy! Jaki sad?! Przy Providencie? Kiedy
    > Provident wygral w sadzie???

    Nie wiem, ale IMHO nie należy dawać im najmniejszej szansy ;->