  • 11. Data: 2024-08-22 08:16:47
    Temat: Re: nowe :) [be wiceminister po wakacjach służbowym samochodem]
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 22 Aug 2024 06:02:16 +0200, Shrek napisał(a):

    > Taki uczciwy że najpierw wziął samochód służbowy bez zgody, zatankował w
    > celu prywatny, potem zaprzeczał, a na końcu tłumaczył że jako prawnik
    > nie miał pojęcia że tak nie wolno:P

    Dosyć znamienne - dla ciebie zawsze szklanka w połowie pusta. Ja nie
    mówię o uczciwości wiceministra, Ja mówię o uczciwości Tuska i ogólnie
    większości jego ekipy. Tylko dzięki takiemu otoczeniu wiceminister
    prędko zrozumiał że popełnił faux-pas. A kto wie, może i sam Tusk mu na
    boku powiedział że tu nie pasuje i ma wyp... :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 12. Data: 2024-08-22 08:19:10
    Temat: Re: nowe :)
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Jasne, nie ma to jak kraść po cichu :)

    Pomyśl o tym ekologicznie ;-)

    Jak już ktoś dostaje samochód to po co ma mieć drugi prywatny? ;-)

  • 14. Data: 2024-08-22 08:20:54
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 22 Aug 2024 08:19:10 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Pomyśl o tym ekologicznie ;-)
    >
    > Jak już ktoś dostaje samochód to po co ma mieć drugi prywatny? ;-)

    A mówili mi - nie gadaj z głupcem, sprowadzi cię do swojego poziomu i
    tam pokona uporczywością. No i mam za swoje :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 13. Data: 2024-08-22 08:20:54
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 22.08.2024 o 06:02, Shrek pisze:
    > Taki uczciwy że najpierw wziął samochód służbowy bez zgody, zatankował w
    > celu prywatny, potem zaprzeczał, a na końcu tłumaczył że jako prawnik
    > nie miał pojęcia że tak nie wolno:P

    Zróbmy eksperyment myślowy:

    Ten wiceminister był z pisu a nawet od Ziobry ;-)

  • 15. Data: 2024-08-22 08:23:35
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 22 Aug 2024 06:00:28 +0200, Shrek napisał(a):

    > Ale minister to polityk, nie człowiek:P

    To jak, przejdzie ci przez gardło potwierdzenie że w Polsce są uczciwi
    ludzie?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 16. Data: 2024-08-22 08:28:37
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > A mówili mi

    to zapodaj jakiś prosty sposób na uporządkowanie tego pretekstu do
    "złodziejstwa"

    Nie dawać samochodów? Niech jeżdżą uberami?

  • 17. Data: 2024-08-22 08:33:43
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Tylko dzięki takiemu otoczeniu wiceminister
    > prędko zrozumiał że popełnił faux-pas.

    Że co koooorwa?

    PRAWNIK używał do celu prywatnego auta z instytucji w której już nie
    pracował bo został ministrem (tu dostałby kierowcę)
    a potem się tłumaczył że nie wiedział że tak nie można?

    TFUUUUUUUU taki PRAAAAAWNIK On został ministrem w maju i już pojechał na
    urlop

    Dzięki otoczeniu to taki DEBIL?

    Kaczyński tez robił pokazowe wycinki. Tusk właśnie dorównał Kaczyńskiemu

    Są powody do dumy ;-)

  • 18. Data: 2024-08-22 08:35:43
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > To jak, przejdzie ci przez gardło potwierdzenie że w Polsce są uczciwi
    > ludzie?

    W rządzie Tsuka?

    Tak. Ministra od środowiska jest uczciwa w tym co mówi.

    Jest przy tym BEZDENNIE GŁUPIA ale uczciwa ;-)

    Ona tak pierdoli że kłamstwem tego nie da się nazwać ;-)

  • 19. Data: 2024-08-22 11:15:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 22 Aug 2024 08:23:35 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

    > To jak, przejdzie ci przez gardło potwierdzenie że w Polsce są uczciwi
    > ludzie?

    Ale tak całkowicie, absolutnie uczciwi?

    To pewnie nie ma.

    J.

  • 20. Data: 2024-08-22 13:12:56
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-08-22, Jacek Maciejewski <j...@g...pl> wrote:

> [...]
    > prędko zrozumiał że popełnił faux-pas. A kto wie, może i sam Tusk mu na
    > boku powiedział że tu nie pasuje i ma wyp... :)

    Trochę zazdroszczę wiary, bo pewnie jedynie co zrozumiał, to że ma
    wyp... I chwała Tuskowi czy kto w tym maczał palce i go wyp... Ale
    jednak niepokoi, że ktoś w takiej ekipie i na takim stanowisku odwala
    takie numery. Obecna ekipa jest trochę na zasadzie "robią dużo mniejszą
    wiochę". 8 lat rządów pisu doprowadziło do znaczącej bastardyzacji
    obyczajów i dotyczy to całej polityki. To, że muszą sprzątać to całe
    popisowskie g... metodami niewiele lepszymi od poprzedników boli, ale
    pewnie nie ma wyjścia. Tyle, że pojawia się pytanie czy jest to aby tak
    obojętne. Jak widzę spoty w klasycznym pisowskim stylu, które
    wypuszczają, to mam spore wątpliwości czy na pewno aż tak się od pisu
    różnia.

    A kredyt zaufania to miałby u mnie Gieremek, Bartoszewski, Kuroń i
    pewnie jeszcze paru innych starej daty. Z obecnych to naprawdę nie wiem.
    No ale skoro reagują na takie numery, to może jest jeszcze jakaś
    nadzieja.

    --
    Marcin