  • 1. Data: 2006-08-09 21:44:10
    Temat: notoryczne zastawianie wjazdu do posesji
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    witam serdecznie!
    mam taki dosyc duzy problem.
    mieszkam przy drodze dwukierunkowej, dwa pasy ruchy i sklep z materialami
    budowlanymi na przeciwko. na drodze nie ma zakazu parkowania.
    do sklepu non stop dowozony jest towar, wyglada to tak, ze ogromne auta
    parkuja dokladnie zastawiajac mi brame wjazdowa i widlakiem laduja material
    do magazynu sklepu, czesto to trwa nawet godzine. jesli zastawi male auto,
    to jeszcze moge poszukac wlasciciela z prosba o przestawienie, jesli jest
    mily to nawet nie marudzi, ale jak tir stanie, nie ma bata, nie przestawi.
    nie chce dzwonic na policje, bo to nic nie da, ich jest za duzo :).

    do kogo isc z tym problemem, do komendanta policji, do zarzadcy drogi (chyba
    gmina), poradzcie cos, bo jak nie wystawie auta przed 7.00 (otwarcie sklepu)
    to potem nie ma szans wyjechac...

    pozdrawiam
    pawel

  • 2. Data: 2006-08-10 06:19:22
    Temat: Re: notoryczne zastawianie wjazdu do posesji
    Od: "co to jest" <n...@u...pl>

    Użytkownik "gardziej" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    > witam serdecznie!
    > mam taki dosyc duzy problem.
    ><ciach>
    Kiedyś słyszałem taką poradę:
    "są takie naklejki cos jak te z ubezpieczenia w rogu szyby, ale wielkości
    np. 30x30cm. Wydrukuj na niej: "prosze wiecej tu nie parkowac" i nakleić
    panu na przedniej szybie na wysokosci wzroku.Jako, że trudno strasznie coś
    takiego oderwać powinno trafić do jago łepetyny"

  • 3. Data: 2006-08-10 08:52:28
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 10 Aug 2006 08:19:22 +0200, co to jest napisał(a):

> [...]
    > panu na przedniej szybie na wysokosci wzroku.Jako, że trudno strasznie coś
    > takiego oderwać powinno trafić do jago łepetyny"

    Dokładnie było tak że pierwszego dnia małą karteczkę za wycieraczkę,
    drugiego małą naklejkę, potem większą, a na koniec dopiero wielką
    i to jeszcze ponacinaną żeby się rwała ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 4. Data: 2006-08-10 08:56:13
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > Dokładnie było tak że pierwszego dnia małą karteczkę za wycieraczkę,
    > drugiego małą naklejkę, potem większą, a na koniec dopiero wielką
    > i to jeszcze ponacinaną żeby się rwała ;-)

    no tak, to mozna by bylo robic, gdyby to byly te same auta, ale to sa auta
    ludzi, ktorzy wlasnie sie buduja, badz przywoza jakis towar do sklepu,
    musialbym zamowienie w firmie poligraficznej na naklejki zrobic, wziasc
    urlop i krzeselko wystawic kolo bramy, zeby upilnowac wszystkich :)

  • 5. Data: 2006-08-10 09:08:57
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > musialbym zamowienie w firmie poligraficznej na naklejki zrobic, wziasc
    > urlop i krzeselko wystawic kolo bramy, zeby upilnowac wszystkich :)
    To prawdopodobnie zostanie Tobie dzwonienie na policje. Jezeli jest tam tak
    spory
    ruch jak piszesz, to nawet jak nie "upoluja" tego na ktorego dzwoniles,
    to zaplaci ktos inny. Sadze ze kwestia dwoch tygodni i po miescie rozejdzie
    sie fama,
    ze tam kasuja, a i pracownicy hurtowni beda ostrzegali klientow i powinno
    byc
    z grubsza po sprawie.

  • 6. Data: 2006-08-10 09:16:07
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    gardziej napisał(a) :

> [...]
    > nie chce dzwonic na policje, bo to nic nie da, ich jest za duzo :).
    >
    > do kogo isc z tym problemem, do komendanta policji,

    A komendant to nie policjant? Komendant też chce mieć wyniki w
    pracy, więc wyśle tam patrol do mandatowania. Chyba, że to
    znajomy, to możecie sobie prywatnie porozmawiać nad rozwiązaniem
    problemu.
    Jedni na Twoją prośbę grzecznie odjadą, inni chamsko się zaśmieją
    i zostaną.
    Nie chcesz nasyłać policji? Jak się ma miękkie serce to trzeba
    mieć twardą dupę.
    Nie widzę zresztą innej metody. Jak kilka razy ludzie dostaną
    mandaty, to sklep w końcu zacznie klientów/dostawców informować,
    żeby tu nie parkowali, bo obok mieszka taki p... co nasyła
    policję :-)
    Może na bramie daj własny znak zakaz parkowania, to choć trochę
    rozwiąże problem. Wiadomo, że i tak jest zakaz na wyjeździe, czy
    jest znak, czy nie ma. Może chociaż coponiektórzy się do tego
    dostosują. A tiry niech stają na ulicy. To ich problem. Albo
    Twój. Wybieraj.

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    Ale jak możesz strzelać do kobiet i dzieci?!
    Łatwo - wolniej uciekają (C) by S.C.

  • 7. Data: 2006-08-10 10:34:05
    Od: "Piter" <j...@w...pl>

> [...]

    > przestawi. nie chce dzwonic na policje, bo to nic nie da, ich jest za duzo

    A nie ma przypadkiem w kodeksie czegos takiego jak za i wy ladunek?

    --
    GG# 906954

  • 8. Data: 2006-08-10 10:45:52
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

> [...]
    > gmina), poradzcie cos, bo jak nie wystawie auta przed 7.00 (otwarcie sklepu)

    Dzwoń na policję. W ciągu 3 min pojawi się radiowóz i wlepi mandat. :) Nauczą
    się. Możesz także spuścić powietrze z kół.

  • 9. Data: 2006-08-10 11:04:20
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > Dzwoń na policję. W ciągu 3 min pojawi się radiowóz i wlepi mandat. :)
    > Nauczą się. Możesz także spuścić powietrze z kół.

    wlasnie mam urlop, mialem jechac do miasta i czekam cierpliwie sluchajac
    ryczenia auta, ktore stoi u mnie pod brama na awaryjnych, podjechalem pod
    otwarta brame i czekam :)

  • 10. Data: 2006-08-10 13:14:28
    Od: zynov <z...@g...pl>

    gardziej napisał(a):

> [...]
    > musialbym zamowienie w firmie poligraficznej na naklejki zrobic, wziasc
    > urlop i krzeselko wystawic kolo bramy, zeby upilnowac wszystkich :)

    w niskiej cenie mogę wyprodukować na papierze samoprzylepnym bądź folii
    plombowej :) - mucha nie kuca, taka jakość i efekt.