  • 1. Data: 2005-04-28 17:19:20
    Temat: notariusz
    Od: osek <o...@i...pl>

    Witam !

    Chciałbym po studiach zostać notariuszem, wydaje mi się, że jest to
    najbardziej spokojna praca, inna niż adwokata czy prokuratora. Wiem, że
    trzeba odbyć aplikację ale co potem ? Trzeba zgłosić działalności
    gospodarczą ? Wynająć biuro ? Czy ktoś wie jak to dokładnie wygląda ?

    Damian.

  • 2. Data: 2005-04-28 17:23:39
    Temat: Re: notariusz
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "osek" <o...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > trzeba odbyć aplikację ale co potem ? Trzeba zgłosić działalności
    > gospodarczą ? Wynająć biuro ? Czy ktoś wie jak to dokładnie wygląda ?

    Jak rozumiem robisz studia prawnicze. No takim pytaniem z lekka się ...

  • 3. Data: 2005-04-28 17:32:24
    Od: osek <o...@i...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "osek" <o...@i...pl> napisał w wiadomości

    > że

    > Jak rozumiem robisz studia prawnicze. No takim pytaniem z lekka się ...

    Jestem na I roku. A Ty wszystko już wiedziałeś i studia zaliczyłeś w 6
    miesięcy ?

  • 4. Data: 2005-04-28 17:37:27
    Od: stern <s...@f...i.d.p.l>

    osek napisał(a):

    > Jestem na I roku. A Ty wszystko już wiedziałeś i studia zaliczyłeś w 6
    > miesięcy ?

    hmmm, praca notariusza to głównie praca z dokumentami.
    Skoro sam nie potrafisz odnaleźć odpowiedzi w jawnych i powszechnie
    dostępnych aktach prawnych, hmmm, stwierdzenie Roberta jest ze wszech
    miar uzasadnione.

    Zresztą poczekaj niecierpliwcze na ustrój organów ochrony prawnej, czy
    jak się to teraz nazywa - wyklarują ci wszystko ;)

    --
    http://bdp.e-wro.com
    GG: 4494911

  • 5. Data: 2005-04-28 20:16:31
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "osek" <o...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Czy ktoś wie jak to dokładnie wygląda ?

    Notariuszem trzeba sie urodzic! :-)

  • 6. Data: 2005-04-28 20:35:28
    Od: "RS" <r...@p...plSKASUJ_TO>

    Cześć osek ... dawno nikt mnie tak nie rozbawił ... hihihi

    .. wiesz ja natomiast chciałbym być premierem ... i tu mam do ciebie
    pytanie "czy trzeba zgłosić działalności
    gospodarczą? Wynająć biuro? Czy ktoś wie jak to dokładnie wygląda ?" ...
    -:)))

    Kolega co Ci odpowiedział pierwszy niestety ma rację - notariusze się
    rodzą. Zapomnij ... to jak sen -:)

    a na marginesie KN działają jako podmioty gospodarcze, a biuro trzeba mieć
    już zanim dostaniesz zgodę na wykonywanie zawodu rejenta w konkretnym
    mieście ... teoretycznie można takiej zgody nie dostać. Acha, oni wydaje
    się nie wynajmują biur, oni je kupują na własność i może nie na początku
    ale potem traktują jak zakup serka w markecie -:) oczywiście przesadzam,
    niemniej są to bogaci ludzie, którzy wbrew pozorą też pracują.

    RS

    -----------
    Pozdrawiam
    RS
    -----------

  • 7. Data: 2005-04-28 22:37:54
    Od: todi <t...@i...pl>

    RS napisał(a):

    > Kolega co Ci odpowiedział pierwszy niestety ma rację - notariusze się
    > rodzą. Zapomnij ... to jak sen -:)

    Eee przesada i powszechna tu teoria spiskowa. Znam osoby, które się
    notariuszami nie urodziły (czytaj - nie miały "rodziny", układów) i
    prowadzą kancelarie notarialne. Jest sposób, by zostać rejentem nie
    mając układów. :-)

    Pzdr.

  • 8. Data: 2005-04-29 05:47:31
    Od: stern <s...@f...i.d.p.l>

    todi napisał(a):

    > Eee przesada i powszechna tu teoria spiskowa. Znam osoby, które się
    > notariuszami nie urodziły (czytaj - nie miały "rodziny", układów) i
    > prowadzą kancelarie notarialne.

    widać taką mają karmę.

    Co oznacza, że od początku było im to przeznaczone, co oznacza, że
    urodzili się notariuszami. ;)

    pozdr.

    m.

    ps. właśnie sobie uświadomiłem, że nigdy mi przez myśl nie przeszło,
    żeby próbować zostać notariuszem. Cały dzień w papierach, brrrr.

    --
    http://bdp.e-wro.com
    GG: 4494911