  • 1. Data: 2005-04-28 22:27:04
    Temat: no to sie porobilo
    Od: todi <t...@i...pl>

    11.html

  • 2. Data: 2005-04-28 22:50:45
    Temat: Re: no to sie porobilo
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "todi" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:d4ro8e$pju$1@nemesis.news.tpi.pl...
    11.html

    Zaczyna mi się to podobać.

  • 3. Data: 2005-04-29 04:31:06
    Od: "Otto von Falkenstein" <o...@g...pl>

    todi najpierw twierdził, że jest niewinny, ale jak go dobrze
    przesłuchano, wyjęczał:

    11.html
    <

    jeżeli to co napisali dziennikarze jest prawdą, bo niestety często z
    tym co oni wypisuja jest tak jak z wiadomoscimi Radia Erywań to winni
    powinni z hukiem polecieć z zawodu. Bo przez takich drani cierpią inni.
    Założe się, ze teraz spora czesc tych co przegrali sprawy będzie
    swiecie przekonana, ze to dlatego, ze sedzia był w zmowie z tym drugim.
    I znowu zaufanie do swymiaru sprawiedliwości weźmie włeb, a wraz z nim
    szacunek dla prawa i znowu pojawia sie tutaj ludzie, który zaczną
    twierdzic,że jakiegoś prawa mozna nie przestrzegać, bo jest
    niesprawiedliwe, albo, Uwaga, niezgodne z konstytucją.

    --
    Falkenstein

  • 4. Data: 2005-04-29 05:44:20
    Od: stern <s...@f...i.d.p.l>

    Otto von Falkenstein napisał(a):
    > todi najpierw twierdził, że jest niewinny, ale jak go dobrze
    > przesłuchano, wyjęczał:

    9011.html

    > <
    >
    > jeżeli to co napisali dziennikarze jest prawdą, bo niestety często z
    > tym co oni wypisuja jest tak jak z wiadomoscimi Radia Erywań to winni
    > powinni z hukiem polecieć z zawodu.

    pewnie polecą

    > swiecie przekonana, ze to dlatego, ze sedzia był w zmowie z tym drugim.

    kiedyś udało mi się spotkać z sytuacją, że każda ze stron twierdziła, że
    sędzia był w zmowie z tym drugim.
    To się nazywa bezstronność ;)

> [...]
    > twierdzic,że jakiegoś prawa mozna nie przestrzegać, bo jest
    > niesprawiedliwe, albo, Uwaga, niezgodne z konstytucją.

    Konstytucję stosuje sie wprost - imho - mogę nie przestrzegać prawa z
    nią niezgodnego.

    Jedyne ryzyko, jeżeli odpowiednie organy uznają, że jednak przepis jest
    z Konstytucją zgodny

    pozdr.

    http://bdp.e-wro.com
    GG: 4494911