  • 51. Data: 2013-08-08 15:08:21
    Temat: Re: no i uciekl...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail h...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Piszesz, ze co masz, ze WIEDZE? :)

    Ze tak zażartuję: przez duże D!

    Ja tam Andrzejowi braku wiedzy nie zarzucam, ot mam wrażenie, ze w ciekawy
    sposób odnosi ją do rzeczywistości, co przewaznie stoi w sprzecznosci z
    moim wyczuciem zdrowego rozsadku.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

  • 52. Data: 2013-08-08 15:38:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.08.2013 15:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > To jak sie do Pana zwracać, żeby nie urazić?
    > Może wybiorę coś z epitetów którymi Pan rzuca na lewo i prawo?
    > Wtedy bedzie Pan kontent?

    Normalnie, dzwońcu, normalnie. Ile lat tu pisujesz, że jeszcze nie wiesz?

  • 53. Data: 2013-08-08 15:43:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Relatywizujesz.
    > to nie było uderzenie w twarz. to były *UDERZENIA*

    Mhm. A niby w co w wg ciebie uderzał? Na filmie było dość dobrze widać,
    że "prał po gębie".

    [ciach]

    > W ogole jakis pechowiec.
    > Najpierw zaatakował drzwi i mu sie nie udało

    "Zaatakował" w takim samym sensie, jak inni ludzie "atakują" stoły w
    zdenerwowaniu waląc w nie pięścią.

    > Potem chciał uniknąc bójki i mu sie nie udało
    > Potem chciał sie obronić i udało mu sie az za bardzo bo mu sie powtrzymac
    > nie udało.

    Jak nie, jak udało?

    > Potem w koncu chciał sie zachować jak porządny czlowiek i wezwac karetke
    > ale mu sie nie udało

    Skąd wiesz?

    > Policji mu sie wezwać nie udało.

    Skąd wiesz?

    > Potem jako praworządny obywatel miał poczekac na orzeczenie prokuratury ze
    > przeciez zgon nie był wynikiem *uderzenia* w twarz SIC! ale mu sie nie
    > udało.

    Dlaczego? Bronił się, dlaczego ma dobrowolnie poddawać się uwięzieniu?
    Wyrok może spokojnie zapaść i bez niego, zwłaszcza w zakresie związku
    jego czynów ze zgonem tamtego.

    > Jedyne co mu sie udało to:
    > - w jakis sposób byc zaangazowanym w wandalizm dokonany na drzwiach

    ROTFL

    > - w jakis sposób byc zaangazowanym w śmierć człowieka

    No beton... Zbieżność czasowa nie oznacza związku
    przyczynowo-skutkowego. Dotrze to do ciebie?

    > - w bezposredni sposób byc zaangazowanym w ucieczkę.

    Ucieczkę? Miał prawo wyjechać.

    > No normalnie wzór człowieka.

    A gdzie ja coś takiego napisałem, dzwońcu?

    > Tak, oczywiście.
    > Ty widzisz chec linczu, ja widze zdrowy rozsadek.

    ROTFL

    "Zdrowy rozsądek" w postaci atakowania psem, pałką i gazem spokojnie
    stojącego człowieka.

  • 54. Data: 2013-08-08 15:44:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.08.2013 15:08, Budzik pisze:

    > Ja tam Andrzejowi braku wiedzy nie zarzucam, ot mam wrażenie, ze w ciekawy
    > sposób odnosi ją do rzeczywistości, co przewaznie stoi w sprzecznosci z
    > moim wyczuciem zdrowego rozsadku.

    Twoje wyczucie jest wadliwe.

  • 55. Data: 2013-08-08 20:00:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Normalnie, dzwońcu, normalnie. Ile lat tu pisujesz, że jeszcze nie wiesz?
    ^^^^^^^
    W sumie to ja nie wiem co to znaczy ale sądząc po częstotliwości używania
    rozumiem, że chodzi ci o określenie powyżej?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 57. Data: 2013-08-08 20:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Twoje wyczucie jest wadliwe.

    Własnie o tym mówie ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 56. Data: 2013-08-08 20:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    odcinku co następuje:

    > Mhm. A niby w co w wg ciebie uderzał? Na filmie było dość dobrze

    Nie podważam celu tylko ilość.

    > "Zaatakował" w takim samym sensie, jak inni ludzie "atakują" stoły w
    > zdenerwowaniu waląc w nie pięścią.

    Rozumiem. Byc moze po prostu w innych ludziach sie obracamy.

    > Jak nie, jak udało?

    Jak tak, jak nie?

    > Skąd wiesz?

    Bo we wszystkich doniesieniach prasowych jest informacja, ze karetka
    została wezwana po kilkunastu minutach przez postronne osoby.

    > Skąd wiesz?

    j.w.

    > Dlaczego? Bronił się, dlaczego ma dobrowolnie poddawać się uwięzieniu?
    > Wyrok może spokojnie zapaść i bez niego, zwłaszcza w zakresie związku
    > jego czynów ze zgonem tamtego.

    Ja nie twierdze, ze on źle zrobił.
    Gdybym miał swiadomosc tego co zrobił, tez bym spierniczał za granice.

    > ROTFL

    > No beton... Zbieżność czasowa nie oznacza związku
    > przyczynowo-skutkowego. Dotrze to do ciebie?

    Tak po prosut to wykluczasz?
    To dlaczego po badaniach lekarskich chca go jednak aresztować?

    > Ucieczkę? Miał prawo wyjechać.

    Oczywiscie, ja nie twierdze ze nie miał prawa.
    Ja twierdze, ze nie powinien miec możliwości.

    > A gdzie ja coś takiego napisałem, dzwońcu?

    Piszesz to cały czas. Niewinny zaatakowany przez drzwi, potem przez
    staruszka. Tylko tak nieszczesliwie sie bronił.

    > ROTFL
    >
    > "Zdrowy rozsądek" w postaci atakowania psem, pałką i gazem spokojnie
    > stojącego człowieka.

    Nie, nie twierdze, ze dziadek miał wystarczajaco zdrowego rozsądku.

    Doczytaj czego dotyczyło "jak wyżej".
    Chodziło o ocenę pracy prokuratora a nie o działania dziadka.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 58. Data: 2013-08-08 22:12:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ucieczkę? Miał prawo wyjechać.

    naprawdę? nie dostał dozoru? nie dostał zakazu opuszczania kraju a być może
    i miejsca zamieszkania?

  • 59. Data: 2013-08-09 00:39:09
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 08.08.2013 22:12, Marek Dyjor wrote:

    > naprawdę? nie dostał dozoru? nie dostał zakazu opuszczania kraju a być
    > może i miejsca zamieszkania?

    nawet jak dostal to co?

    zen.aspx

  • 60. Data: 2013-08-09 00:40:41