  • 11. Data: 2009-11-07 14:58:55
    Temat: Re: no i mnie dopadło
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Zygmunt pisze:

    > Całe szczęście że działa w twoim przypadku bo jesteś zwykłym piratem
    > drogowym,

    Zygmuś, nie rób za świętszego od Papieża...

    24 punkty można spokojnie "zarobić" jak się dużo jeździ i ma pecha do
    fotoradarów - nawet przy niewielkim przekraczaniu prędkości.

    Ci, co na prawdę powodują zagrożenie, rzadko kiedy te punkty dostają, bo
    to by wymagało śledzących wszędzie patroli.

    Niestety najłatwiej "wypunktować" jak ktoś jedzie 90/70, a prawdziwi
    piraci - co wyprzedzają na skrzyżowaniu, przejściu dla pieszych i
    podwójnej ciągłej - są dla systemu praktycznie niewidzialni. Chyba że
    przypadkiem trafią na znudzony patrol.

  • 12. Data: 2009-11-07 15:01:54
    Od: spp <s...@o...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Niestety najłatwiej "wypunktować" jak ktoś jedzie 90/70, a prawdziwi
    > piraci - co wyprzedzają na skrzyżowaniu, przejściu dla pieszych i
    > podwójnej ciągłej - są dla systemu praktycznie niewidzialni.

    Ale ten 90/70 to tez prawdziwy pirat skoro tak łatwo punktuje.

    --
    spp

  • 13. Data: 2009-11-07 15:12:40
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Sat, 07 Nov 2009 16:01:54 +0100, spp napisał(a):

    > Ale ten 90/70 to tez prawdziwy pirat skoro tak łatwo punktuje.

    Guzik. To ofiara represyjnego reżimu antyobywatelskiego.

    --
    http://nowy.tezeusz.pl/blog/smok.eustachy
    http://pclinuxos.org.pl/

  • 14. Data: 2009-11-07 15:43:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    spp pisze:

    > Ale ten 90/70 to tez prawdziwy pirat skoro tak łatwo punktuje.

    Wystarczy, że dużo jeździ i nie ma antyradaru.

  • 15. Data: 2009-11-07 16:11:52
    Od: spp <s...@o...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Wystarczy, że dużo jeździ i nie ma antyradaru.

    Wystarczy że jest głupi - delikatnie mówiąc.

    --
    spp

  • 16. Data: 2009-11-07 16:15:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    spp pisze:

    > Wystarczy że jest głupi - delikatnie mówiąc.

    Aha - czyli wg. ciebie problemem nie jest to, że jeździł nieco ponad
    limit, tylko że nie ma urządzenia pozwalającego na uniknięcie wykrycia
    tego przekroczenia. I to stanowi wg. ciebie o tym, że ów człowiek jest
    niebezpieczny na drodze...

  • 17. Data: 2009-11-07 16:30:25
    Od: spp <s...@o...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > limit, tylko że nie ma urządzenia pozwalającego na uniknięcie wykrycia
    > tego przekroczenia. I to stanowi wg. ciebie o tym, że ów człowiek jest

    Dziwne wnioskowanie.
    Jest głupi skoro jeździ 90 tam gdzie jest dopuszczalne 70. I tyle - nic
    więcej.

    --
    spp

  • 18. Data: 2009-11-07 17:19:56
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "spp" <s...@o...pl>

    > Jest głupi skoro jeździ 90 tam gdzie jest dopuszczalne 70. I tyle - nic
    > więcej.

    Ooooo, to większość kierowców jest głupia.

  • 19. Data: 2009-11-07 17:46:24
    Od: spp <s...@o...pl>

    op23 pisze:

    > Ooooo, to większość kierowców jest głupia.

    Nie da się ukryć.

    --
    spp

  • 20. Data: 2009-11-07 19:29:16
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hd4a8g$cg8$1@achot.icm.edu.pl op23 <o...@r...pl> pisze:

    > Użytkownik "spp" <s...@o...pl>
    > Ooooo, to większość kierowców jest głupia.
    Owszem, i choć są tego znacznie jaskrawsze dowody to dziwić może twoje
    zdziwienie.
    A że ich głupocie towarzyszy często prostackie hamstwo, buractwo i brak
    elementarnych umiejętności to jest na drogach jak jest.

    --
    Jotte