  • 61. Data: 2004-12-03 20:39:18
    Temat: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:coqish$s2i$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomości
    >
    > Znów bezczelnie pan coś imputuje. Gdzie tak twierdzę?

    Tu:
    "W takich sytuacjach oczywi?cie będę wierzył dziewczynce a nie policji,
    ponieważ sam w stanie wojennym jako młody chłopak, wracaj?c do domu po
    godzinie policyjnej byłem wraz z koleg? niewinn? ofiar? przemocy ze strony
    chamskich policjantów (wtedy MO) i wiem do czego oni s? zdolni. Dzieci,
    które w tym domu były ?wiadkami kolejnego szaleństwa policji kiedy dorosn?
    będ? tak jak ja wierzyły poszkodowanym przez policję, ponieważ same
    do?wiadczyły już przemocy i bandytyzmu policji polskiej."

    pozdr
    bogen

  • 62. Data: 2004-12-03 20:39:24
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. wrote:

    > Ja powiem w sądzie, że był pan wtedy u mnie w domu i niemożliwe że to
    > pan go zastrzelił. Oni dokładnie tak działają.

    A widzi Pan, Panie doktorze ? Chce Pan klamac przed sadem. Juz mamy na pana
    paragraf.

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 63. Data: 2004-12-03 20:40:31
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał

    >Nie mogl.
    >Sadzilem ze zna pan troche prawo.

    A co ma wspólnego wasze niesprawiedliwe prawo z wkurzaniem się?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 64. Data: 2004-12-03 20:41:08
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    > Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomości
    >
    > Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości

    > A co ma wspólnego wasze niesprawiedliwe prawo z wkurzaniem się?

    Wkurzanie sie polaczone z atakowaniem siekiera funkcjonariuszy policji?
    Troche ma wspolnego.

    pozdr
    bogen

  • 65. Data: 2004-12-03 20:46:31
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

> [...]
    > Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomości
    >
    > Znów bezczelnie pan coś imputuje. Gdzie tak twierdzę?

    "W takich sytuacjach oczywiscie będę wierzył dziewczynce a nie policji,
    ponieważ sam w stanie wojennym jako młody chłopak, wracajac do domu po
    godzinie policyjnej byłem wraz z kolega niewinna ofiara przemocy ze strony
    chamskich policjantów (wtedy MO) i wiem do czego oni sa zdolni. Dzieci,
    które w tym domu były swiadkami kolejnego szaleństwa policji kiedy dorosna
    będa tak jak ja wierzyły poszkodowanym przez policję, ponieważ same
    doswiadczyły już przemocy i bandytyzmu policji polskiej."

    W tym fragmencie mojego postu nie ma nigdzie, ze "wszyscy policjanci sa BE",
    o ile umie pan czytac.
    Jest natomiast, ze sa w policji policjanci "BE", co nie podlega chyba
    dyskusji.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 66. Data: 2004-12-03 20:47:27
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości

    > A widzi Pan, Panie doktorze ? Chce Pan klamac przed sadem. Juz mamy na
    pana
    > paragraf.

    Skoro wy klamiecie i sad klamie, to czemu ja nie moge raz sobie sklamac?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 67. Data: 2004-12-03 20:51:00
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    >Wkurzanie sie polaczone z atakowaniem siekiera funkcjonariuszy policji?
    >Troche ma wspolnego.

    On ich nie atakowal, tylko wymachiwal. Oni poszli sobie i przyjechali na
    drugi dzień z AT.
    Nikt ich nie zranil, ani nie atakowal. Czemu pan broni tych bandytów, którzy
    wtargneli na podstawie pomowien do prywatnego domu, zastrzelili psa i
    poturbowali dzieci?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 68. Data: 2004-12-03 20:57:49
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    > Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomości

    > On ich nie atakowal, tylko wymachiwal.

    No tak on tylko wymachiwal siekiera w obecnosci policjantow.
    Tak na marginesie, gdyb ktoregos uzerzyl ta siekiera juz by nie zyl.
    Pewnie wtedy tez powstalby nowy watek jaka ta policja " BE"

    > Nikt ich nie zranil, ani nie atakowal. Czemu pan broni tych bandytów, którzy
    > wtargneli na podstawie pomowien do prywatnego domu

    Noo teraz to pan juz chrzani.
    Na podstawie pomowien.?
    Wg pana to post kowalski zadzwonil siobie do sierz Kota i od tak poprosil o
    jednostke AT?

    , zastrzelili psa i
    > poturbowali dzieci?

    OOoo juz poturbowali..
    Za godzine bedzie pobili a za nastepne dwie zabili.

    pozdr
    bogen

  • 69. Data: 2004-12-03 20:58:32
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    wiadomości news:coqhr7$1dnf$1@news2.ipartners.pl...
    > Przestańcie dokarmiać tego trolla! Wywlekacie mi go tylko z wora...

    Ci go panie wieśniak? To ma mnie pan w worze? Przestanie mi pan ubliżać i
    wyzywać mnie od Trolla?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 70. Data: 2004-12-03 21:05:36
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > No tak on tylko wymachiwal siekiera w obecnosci policjantow.

    A moze tylko ja trzymal, a oni tweirdza, ze wymachiwal.
    Widział pan to?

    > Tak na marginesie, gdyb ktoregos uzerzyl ta siekiera juz by nie zyl.

    Pewnie tak.

    > Pewnie wtedy tez powstalby nowy watek jaka ta policja " BE".

    Jacy ci policjanci byli "BE", a nie jaka ta policja jest "BE". Tak trudno
    zrozumieć?

    >Noo teraz to pan juz chrzani.

    Jak to?, a nie pomawiali ich o kradziez drewna, ktorego AT nie znalezli?

    >Na podstawie pomowien.?

    A jak?!?!

    >Wg pana to post kowalski zadzwonil siobie do sierz Kota i od tak poprosil
    o jednostke AT?

    A jak bylo? Nie tak? Nie wie pan jak na wsiach jest?

    > OOoo juz poturbowali..

    A moze nie?

    > Za godzine bedzie pobili a za nastepne dwie zabili.

    Prawdopodobnie obezwladniajac dzieci uzyli przemocy, wiec mozna podciagnac
    sprawe pod pobicie dzieci przez uzbrojonych bandytow ktorzy wtargneli na
    podstawie pomowien. Na szczescie nie zabili.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.