  • 51. Data: 2004-12-03 20:17:11
    Temat: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:coqgv6$6br$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > To, ze pan ma " swoj swiat nie oznacza, ze wszyscy sa tacy....

    pan też ma swój świat i oczywiście nie wszyscy są tacy, że mają te same
    światy, ale każdy ma swój mniej lub więcej podobny do innych.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 52. Data: 2004-12-03 20:18:40
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomo?ci
    > tam aby szuakc jakogos drewna.
    >
    > A czego szukali? Bin Ladena? pod Rzeszowem? w?ród małych dzieci?

    Moze pana?
    Na glupie pytanie, glupa odpowiedz.

    pozdr
    bogen

  • 53. Data: 2004-12-03 20:19:47
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    > Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomości
    >
    > pan też ma swój świat i oczywiście nie wszyscy są tacy, że mają te same
    > światy, ale każdy ma swój mniej lub więcej podobny do innych.

    I dlatego twierdzi pan ze wszyscy policjanci sa ' BE"?

    pozdr
    bogen

  • 54. Data: 2004-12-03 20:20:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Bogen wrote:
    > Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomowsci
    [ciach]
    > To, ze pan ma " swoj swiat nie oznacza, ze wszyscy sa tacy....

    Przestańcie dokarmiać tego trolla! Wywlekacie mi go tylko z wora...

    A indywidualnie do Bogena: weź sobie ustaw prawidłowe kodowanie polskich
    znaków...

  • 55. Data: 2004-12-03 20:21:37
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsif52qr0mg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Prawidłowo. Nie chcieli kulturalnie gadać ze zwykłą policją to pogadali
    > sobie z AT z poziomu podłogi.

    Kto panie Von? Dziewczynka 18-sto letnia nie chciała gadać z policją w
    sprawie pomówień o drzewo z lasu i dlatego pogadała z AT z poziomu podłogi?

    > Obezwładniono, nie skuto. Dzieci skuwać nie wolno, zresztą kajdanki nie są
    > dostosowane do skuwania dzieci.

    Co pan nie powie.

    > A nie przyszło ci do głowy to, ze AT nie weszło z powodu kradziezy drewna
    > tylko dlatego, że biedny pokrzywdzony groził policji siekierą?

    Skoro przyszli na jego teren i pomawiali go, a on drewna nie miał, to nie
    mógł się wkurzyć?

    > To oceni sąd.

    Sąd? A co to jest? organizacja przestepcza wspierajaca inne organizacje
    przestepcze?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 56. Data: 2004-12-03 20:22:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rodrig Falkenstein wrote:

    > Materiał w sam raz dla Faktu. Wielki tytuł na pół strony.
    > POLICJA MORDUJE NIEWINNEGO PSA,

    Zrozum człowieka - kobieta go 'skrzywdziła', więc się przerzucił na
    wierniejsze 'panienki' ;-> (no, ale przynajmniej tamten pies nikogo nie
    zdradził, więc zawsze jakiś plus ze zdarzenia...)

  • 57. Data: 2004-12-03 20:25:42
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rob" <n...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Jak bede Ciebie kiedys mijac na ulicy, to tez Cie zastrzele. Bo skad mam
    > wiedziec, ze mnie nie zatakujesz?

    Ja powiem w sądzie, że był pan wtedy u mnie w domu i niemożliwe że to pan go
    zastrzelił. Oni dokładnie tak działają.

    > Ludzie sa bardziej niebezpieczni niz psy,

    W szczególnosci pan Von Falkenstein.

    > Nie chce atakowac policji za to, ze weszla tam sila - pewnie mieli powody;

    Pomówienia, bo żadnego drewna za 215 zł nie znaleziono.

    > za to, ze skuli ludzi/dzieci - pewnie mieli powody;

    nie leczyli sie psychiatrycznie. To tak przez analogie do imputowania mnie
    chorób typu schizofrenia. Czy to nie wystarczajacy powód?

    > ale jesli faktycznie
    > wystraszony cala sytuacja pies wychylil leb zza dzwi kuchni czy czegos tam
    > zeby zobaczyc, co sie dzieje, a oni go zabili - to juz gruba przesada.

    Bardzo humorystyczne ale mnie nie do smiechu.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 58. Data: 2004-12-03 20:27:02
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    > Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w

    > Skoro przyszli na jego teren i pomawiali go, a on drewna nie miał, to nie
    > mógł się wkurzyć?

    Nie mogl.
    Sadzilem ze zna pan troche prawo.

    pozdr
    bogen

  • 59. Data: 2004-12-03 20:37:04
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    >Moze pana?

    A co ja im zrobiłem? Zburzyłem komisariat Boeingiem? Gdzie o tym pisali?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 60. Data: 2004-12-03 20:38:08
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > I dlatego twierdzi pan ze wszyscy policjanci sa ' BE"?

    Znów bezczelnie pan coś imputuje. Gdzie tak twierdzę?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.