  • 41. Data: 2004-12-03 19:43:19
    Temat: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsifmncsxmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > nie mówiąc już o tym ,ze mogły zachowac się w sposób nieprzewidywalny i np
    > rzucić w policjanta czymś cieżkim, na co on zareagowałby odruchowo
    > otwierając ogień. I pan doktor miałby znowu o czym pisać. O policjantach,
    > którzy zamordowali niewinne dziecko, iże policja nie powinna mieć broni
    > palnej jeśi nie potrafi z niej strzelać.

    Sam pan przyzna, że ześwirowali chyba do reszty wysyłając do biednej
    rodziny, gdzie były małe dzieci brygadę antyterrorystyczną. Tym bardziej, że
    drewna za 215 zł tam nie było, nie znaleziono, więc słusznie chyba
    właściciel domu zareagował na pomówienia i atak policji. Nie wyjaśniono skąd
    to drewno miało niby pochodzić? W lesie sobie narąbał i dlatego zaraz 20
    uzbrojonych po zęby wysłali w kominiarkach? W programie wypowiadał się były
    członek oddziału do walki z terroryzmem. Chociaż był to wtedy pewnie oddział
    do walki z antykomunizmem, to według niego powinni tą sprawę delikatnie i
    grzecznie załatwić dwaj dzielnicowi. Mnie jedynie pozostaje się z nim
    zgodzić. Ta i poprzednie akcje dowodzą, że Polska jest w niektórych
    miejscach krajem bezprawia i przemocy, krajem który z demokracją tak
    naprawdę ma niewiele wspólnego. Tłumaczenia pana Sowy - rzecznika
    rzeszowskiej komendy były po prostu godne pożałowania.

    Faktycznie ma pan rację, że mają wiele szczęścia iż nie byli całkowicie
    ogłupieni i nie zastrzelili żadnego dziecka, a jedynie psa, chociaż to też
    żywa istota. Bezczelnością z ich strony było złożenie wniosku do prokuratury
    z powodu rzekomego zaatakowania ich uzbrojonego po zęby, wyszkolonego do
    zadań specjalnych oddziału przez 18-letnią dziewczynkę. W prokuraturze
    pewnie nieźle się ubawili z policyjnej głupoty, bo nie wyobrażam sobie innej
    reakcji na to zgłoszenie.

    Będzie pan takich policjantów dalej wspierał? Może pan jest policjantem
    Piotrowskim? To by nam wiele wyjaśniało.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 42. Data: 2004-12-03 19:45:37
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsifl1zenmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Obezwładnić nalezy wszystkich. Dziecko potrafi być niebezpieczne, morze
    > czymś rzucić, może dźgnąć nożem, jego zachowania w sytuacji stresowej są
    > nieprzewidywalne.

    Szczyty chamstwa i badytyzmu z pana tryskają panie Von

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 43. Data: 2004-12-03 19:48:35
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsif5j1b7mg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Dnia Fri, 3 Dec 2004 20:18:22 +0100, Bogen <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>
    > napisał:

    >Mogliby chociaż zainteresowac dokładniej tym
    > dlaczegó weszło tam AT, bo na pewno nie po to by szukać drewna.

    Pododzialy AT nie wykonuja czynnosci procesowych i na pewno nie pojechali tam aby
    szuakc jakogos drewna.

    > Jakoś
    > wyrazów potepienia człowieka, który wygrażał Policji siekierą nie było.

    Malo istotne jest ze ten czlowiek " latał' z siekiera i mogl np. zranic policjanta
    lub kogos innego.

    pozdr
    bogen

  • 44. Data: 2004-12-03 19:51:19
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "gosc" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > swoja droga po co ja place podatki, skoro dla podejrzenia popelnienia
    > przestepstwa za 215 zlotych robi sie taka akcje, ktora kosztowala jak
    > zgaduje przynajmniej dobrych kilkanascie razy wiecej

    Nie wie pan kto rządzi w Polsce? Niektórzy z nich już siedzą za kratami.
    Resztę miejmy nadzieje pan mecenas Giertych wkrótce wraz z komisją też wyśle
    tam gdzie ich miejsce i może coś się zmieni.

    Ja jestem tego samego zdania co pan w tym przypadku. Były to zmarnowane
    nasze ciężko zarobione pieniądze odebrane nam w formie podatków.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 45. Data: 2004-12-03 19:52:58
    Od: "Rob" <n...@e...pl>

    > A skąd mógł wiedzieć, czy pies nie zaatakuje? psy są niebezpieczne, a to,
    > ze mały wcale nie znaczy że niegroźny.

    Jak bede Ciebie kiedys mijac na ulicy, to tez Cie zastrzele. Bo skad mam
    wiedziec, ze mnie nie zatakujesz? Ludzie sa bardziej niebezpieczni niz psy,
    szczegolnie ze to ludzie wychowuja takie bestie. A omawiany pies nie byl
    bestia, przynajmniej do chwili kiedy go zabili.
    Nie chce atakowac policji za to, ze weszla tam sila - pewnie mieli powody;
    za to, ze skuli ludzi/dzieci - pewnie mieli powody; ale jesli faktycznie
    wystraszony cala sytuacja pies wychylil leb zza dzwi kuchni czy czegos tam
    zeby zobaczyc, co sie dzieje, a oni go zabili - to juz gruba przesada.
    Pozdrawiam

  • 46. Data: 2004-12-03 19:59:57
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Przemek! Byłeś chociaż raz w takiej sytuacji? Próbowałeś złapać
    poszczutego
    > dużego psa, który broni własnego terytorium,

    Panie Tomasik dal juz pan przyklad swojej ignorancji.
    Pokazano zwloki psa w tym programie - byl to czarny średniej wielkości
    domowy piesek-kundelek, a nie WIELKI PIES broniący terytorium.
    Według zeznań dziewczynki pies nie atakował tych bandytów, którzy wtargnęli
    na podstawie pomówień do prywatnego domu.

    W takich sytuacjach oczywiście będę wierzył dziewczynce a nie policji,
    ponieważ sam w stanie wojennym jako młody chłopak, wracając do domu po
    godzinie policyjnej byłem wraz z kolegą niewinną ofiarą przemocy ze strony
    chamskich policjantów (wtedy MO) i wiem do czego oni są zdolni. Dzieci,
    które w tym domu były świadkami kolejnego szaleństwa policji kiedy dorosną
    będą tak jak ja wierzyły poszkodowanym przez policję, ponieważ same
    doświadczyły już przemocy i bandytyzmu policji polskiej.

    Dr. Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 47. Data: 2004-12-03 20:00:13
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na podstawie pomówień do prywatnego domu.
    >
    > W takich sytuacjach oczywi?cie będę wierzył dziewczynce a nie policji,
    > ponieważ sam w stanie wojennym jako młody chłopak, wracaj?c do domu po
    > godzinie policyjnej byłem wraz z koleg? niewinn? ofiar? przemocy ze strony
    > chamskich policjantów (wtedy MO) i wiem do czego oni s? zdolni. Dzieci,
    > które w tym domu były ?wiadkami kolejnego szaleństwa policji kiedy dorosn?
    > będ? tak jak ja wierzyły poszkodowanym przez policję, ponieważ same
    > do?wiadczyły już przemocy i bandytyzmu policji polskiej.

    To, ze pan ma " swoj swiat nie oznacza, ze wszyscy sa tacy....

    pozdr
    bogen

  • 48. Data: 2004-12-03 20:00:51
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    > i psa zabic. Wtedy dzici tez zmiekna i zaczna gadac.

    Też tak myślę panie Przemku.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 49. Data: 2004-12-03 20:01:58
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    > Po tym zdarzeniu policja chcac chronic swa dupe

    Jak każdy bandyta, który narozrabia.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 50. Data: 2004-12-03 20:14:46
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomości
    > Pododzialy AT nie wykonuja czynnosci procesowych i na pewno nie pojechali
    tam aby szuakc jakogos drewna.

    A czego szukali? Bin Ladena? pod Rzeszowem? wśród małych dzieci?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.