  • 241. Data: 2004-12-07 08:06:05
    Temat: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> napisał w wiadomości news:cp211s$dm8$1@inews.gazeta.pl...

    > procedura wymaga przeslania poczta, jezeli sie unika przesluchania wowczas
    > policja
    > moze doprowadzic delikwenta sila. (ew. grzywne dac)

    Od kiedy to policja daje grzywny za unikanie przesluchania?
    Bzdury pan piszesz.

    > Prosze podac artykul ktory nakazuje mi odpowiadac na inne pytania niz
    > podac Dane osobowe
    > i adres zamieszkania policjantowi ktory o to zapyta.

    Rozdział 21
    KpK

    pozdr
    bogen

  • 242. Data: 2004-12-07 08:10:52
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomości

    > uzasadnienie dla zatrzymania i legitymowania w porze dziennej.

    W nocy to jest jakos roznica?

    >Policjant
    > musi mieć konkretny powód, dowód, że ten człowiek którego zatrzymuje i
    > legitymuje dokonał przestępstwa.

    Czy tylko?

    pozdr
    bogen

    Widze, ze ma pan problemy z odpowiedza na moje dwa proste pytania.
    Troszke sie pan zagalopowal i nie wiem pan jak z tego wybrnac?

    Bardzi prosze o konkrety a nie stara plytke.

    pozdr
    bogen

  • 243. Data: 2004-12-07 10:45:43
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    >A gdzie ja napisalem,. ze bez wezwania.?

    skoro twierdzi Pan ze ten osobnik mial obowiazek porowmawiac z
    policjantami ktorzy przyszli pod jego
    dom to chyba z tego mozna wnioskowac co nie?
    Nie przyszli sie przeciez spytac jak ma na imie.

    >i ja mam odpowiadac

    >Jako swiadek masz obowiazek stawic sie na wezwanie. i zlozyc zeznania.

    na wezwanie, a nie gdy przyjdzie 2 kraweznikow!

    >prosze
    >Art. 177. § 1.

    >To byl przyklad nie majacy zwiazku ze sprawa.

    nie ja go podalem.
    To byla Pana odpowiedz na stwierdzenie ze on nie musial z nimi romzaiwac.

    >Przyklad iz sa sutuacje iz musisz rozmawiaxc z policja.
    >Zreszta kpa okresia to wyraznie.

    jak zostaje wezwany(!), i jezeli zostanie to gdy nie chce rozmawiac to nie
    rozmawia, ("nic nie pamietam")
    moga mi grzywne przywalic, albo zamknac na jakis czas ale nie strzelac
    (wyszlo z Pana badz z Rodriga ust).
    Ale musza udowodnic ze on wie i nie chce mowic. A z tym to raczej bedzie
    problem.

    P.

  • 244. Data: 2004-12-07 10:50:15
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    >Od kiedy to policja daje grzywny za unikanie przesluchania?
    >Bzdury pan piszesz.

    za niestawienie sie na przesluchanie?
    Zdaje sie z tylu na kwitku jest napisane co grozi.
    moge przeczytac z wezwania do sadu (policja zapewnie ma podobnie):

    "w razie nie usprawiedliwionego niestwiennictwa sad naklada kare
    pieniezna.
    ponadto sad w razie potrzeby moze zarzadzic zatrzymanie i przymusowe
    doprowadzenie.
    (art. 285 $2 kpk) "

    prosze zacytowac to co jest na wezwaniu na komende,
    zobaczymy na ile odbiega od wezwania sadowego.

    > Prosze podac artykul ktory nakazuje mi odpowiadac na inne pytania niz
    > podac Dane osobowe
    > i adres zamieszkania policjantowi ktory o to zapyta.

    prosze zacytowac, nie posiadam kodeksu.

    P.

  • 245. Data: 2004-12-07 10:51:38
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie mąć.

    no wlasnie pokazales jaki odwazny jestes.

    P.

  • 246. Data: 2004-12-07 11:02:45
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Wystarczająco duzo jak za pracę którą wykonuje.

    >Tzn ile?

    >Więcej niz nauczyciel.

    http://www.policja.pl/statys/zarobki.htm

    uwaza Pan ze to malo?

    P.

  • 247. Data: 2004-12-07 11:54:47
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    pl> napisał w wiadomości news:cp42kk$lk9$1@inews.gazeta.pl...

    > http://www.policja.pl/statys/zarobki.htm

    Uwazam, wiem ze te kwoty to fikcja.

    pozdr
    bogen

  • 248. Data: 2004-12-07 12:00:27
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    pl> napisał w wiadomości news:cp41kn$gei$1@inews.gazeta.pl...

    > skoro twierdzi Pan ze ten osobnik mial obowiazek porowmawiac z
    > policjantami ktorzy przyszli pod jego
    > dom to chyba z tego mozna wnioskowac co nie?
    > Nie przyszli sie przeciez spytac jak ma na imie.

    Nie wiem po co oni tam przyszli.
    Z takiego porogramu jak " uwaga" itp nic konkretnie sie nie dowiessz.
    Fakt jest taki, ze obojenie jaki jest cel fizyty policjantow nie masz prawa atakowac,
    grozic im siekiera
    > jak zostaje wezwany(!), i jezeli zostanie to gdy nie chce rozmawiac to nie
    > rozmawia, ("nic nie pamietam")

    Pewnie ,ze mozesz.
    Zostaniesz pouczony z art 233&1 i mozesz gadac co chcesz.
    Pro0blem bedzie jaki ci udowodnia ze klamales.

    > Ale musza udowodnic ze on wie i nie chce mowic. A z tym to raczej bedzie
    > problem.

    Raz sie udaje a raz nie.
    Bardzo madry swiadek ktory klamie nie chce nic powiedziec gdzy ma mhhhh powiedzmy
    uraz tak jak ty do policji.

    pozdr
    bogen

  • 249. Data: 2004-12-07 12:05:33
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    pl> napisał w wiadomości news:cp41t7$hup$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > (art. 285 $2 kpk) "
    >
    > prosze zacytowac to co jest na wezwaniu na komende,
    > zobaczymy na ile odbiega od wezwania sadowego.

    Kodeks jest na internecie.
    Szukac ten pan nie umie.

    Grzywne ze niestawinnistwo naklada sad a nie policja.

    pozdr
    bogen

  • 250. Data: 2004-12-07 13:09:57
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>