  • 201. Data: 2004-12-05 13:49:29
    Temat: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. wrote:

    > Ten system szkolnictwa i finansowania badan naukowych jest ogólnie
    > chory.

    A i owszem. Skoro w budzecie panstwa przeznacza sie pieniadze z funduszu
    stypendialnego na odpoczynek dzieci wiejskich.

    > Na dzien nauczyciela i inne okazje tez nic nie dostalem :(((( Nie
    > dlatego ze studenci mnie nie lubia, tylko glownie dlatego ze nie maja
    > pieniedzy na kwiatki, bo placa wysokie czesne.

    Tutaj to chyba jakis zart. Wystarczy, ze kazdy by sie zlozyl po 5zl i ladne
    kwaituszki by pan dostal. Moze wiec jednak pana nie lubia... ?

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 202. Data: 2004-12-05 13:52:34
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. wrote:

    > Nie malo w porownaniu z innymi posadami w Polsce, ale malo w
    > porównaniu do cen w Polsce. W USA niektóre ceny są niższe nawet.
    > Ph.D. zarabia tam $3000 i wiecej do reki na etacie na uczelni, jezeli
    > ma obywatelstwo. W prywatnej firmie moze dostac $10.000 i wiecej na
    > miesiac.

    Moze czas jechac do USA ?

    > Owszem zgadzam sie z niektórymi odwaznymi
    > pogladami mecenasa Romana Giertycha w sprawie kombinacji dokonywanych
    > przez czlonków SLD.

    To moze pana swiety mecanas przyzna sie co robil z panem Kulczykiem(de facto
    doktorem) na Jasnej Gorze? I czemu klamal twierdzac, ze zadnej rozmowy nie
    bylo? Czyzby mial cos do ukrycia? Czyzby nie byl krystalicznie czysty?

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 203. Data: 2004-12-05 13:55:46
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 5 Dec 2004 14:52:34 +0100, Mithos
    <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał:

    > Moze czas jechac do USA ?

    Najwidoczniej go tam nie chcą... co jest dziwne w przypadku tak wybitnego
    naukowca co nawet w Japonii studiował.

> [...]
    > facto doktorem) na Jasnej Gorze? I czemu klamal twierdzac, ze zadnej
    > rozmowy nie bylo? Czyzby mial cos do ukrycia? Czyzby nie byl

    A ja jestem ciekaw jednego. Czy Kulczyk miał wtedy dyktafon...

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 204. Data: 2004-12-05 14:01:11
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Rodrig Falkenstein wrote:

    > A ja jestem ciekaw jednego. Czy Kulczyk miał wtedy dyktafon...

    Giertych jest jeszcze bardziej ciekaw..

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 205. Data: 2004-12-05 14:09:13
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Tutaj to chyba jakis zart. Wystarczy, ze kazdy by sie zlozyl po 5zl i
    ladne
    > kwaituszki by pan dostal. Moze wiec jednak pana nie lubia... ?

    Pan kiedys studiowal?

    Jezeli tak to nie wiem jak u Pana ale na UG na wydziale mat i fiz to by
    bylo brane za przejaz
    lizosostwam, szczerze watpie by ktokolwiek poszedl z kwiatkiem. (pomijam
    kwestie $).

    P.

  • 206. Data: 2004-12-05 14:13:15
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    plyta Ci sie zaciela?

    Nie zauwazyles czlowieku ze dr rowniez podal link do "udanej akcji" co
    jakby nie patrzec wyklucza Twoje
    porabane uogolnienia? On i nie tylko on chce pokazac ze jezeli sie chce to
    mozna przeprowadzic akcje bezpiecznie,
    nikogo nienarazajac na niebezpieczenstwo.

    P.

  • 207. Data: 2004-12-05 14:14:28
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Przemek R. wrote:

    > Pan kiedys studiowal?

    Owszem.

    > Jezeli tak to nie wiem jak u Pana ale na UG na wydziale mat i fiz to
    > by bylo brane za przejaz
    > lizosostwam, szczerze watpie by ktokolwiek poszedl z kwiatkiem.
    > (pomijam kwestie $).

    To tylko pan doktor sie zali, ze nie dostal kwiatka bo niby za drogie sa. A
    przyczyna lezy gdzie indziej. Po zakonczonym egzaminie, po wpisie nie widze
    powodu zeby uznawac kogos za lizusa, jezeli tylko bedzie mial potrzebe
    podziekowania wykladowcy za wlozony przez niego wklad i wysilek w nalezyte
    przygotowanie studentow do egzaminu.

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 208. Data: 2004-12-05 14:35:29
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > powodu zeby uznawac kogos za lizusa, jezeli tylko bedzie mial potrzebe
    > podziekowania wykladowcy za wlozony przez niego wklad i wysilek w

    wez pod uwage ze po miesiacu nastepny semsetr sie rozpoczyna,
    jedyna mozliwosc widze w daniu prezentu na koniec studiow po obronie
    pracy,
    ale to chyba otrzymal z tego co wyczytalem.
    I jeszcze jezeli dobrze zrozumialem to nie zalil sie ze nie dostaje
    niczego,
    to byl kontr atak na

    "> A dlaczego bez boków. Czy jak podam goła pensję to będzie znaczyło że
    > boków nie ma.

    A i zapomnialem. W przypadku nauczycieli prosze doliczyc rozne prezenty na
    koniec roku (A slyszy sie przeciez, ze niejeden chcial np kino domowe, ale
    to chyba na jakiejs uczelni bylo. Pewnie mial co najmniej doktorat.),
    dzien
    nauczyciela i jakies inne okazje, ktorych juz nie pamietam."

    P.

  • 209. Data: 2004-12-05 15:05:26
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości

    > Moze czas jechac do USA ?

    Do USA? Bez paszportu amerykańskiego, bez zielonej karty, teraz w moim wieku
    z kredytami i bez pieniędzy na wyjazd zaczynać wszystko od nowa kilka lat
    bez rodziny, zanim stanę na nogi? Pan sobie to wyobraża? Ja jakoś nie mogę.
    Może ma pan jakieś wizje? 10 lat temu, kiedy byłem świeżo po doktoracie to
    pewnie byłoby inaczej, było więcej zapału, energii.

    Dopiero 4 lata po doktoracie udało mi się dostać stypendium habilitacyjne od
    japońskiej organizacji rządowej wspierającej rozwój nauki i technologii. Od
    polskiego rządu ani z polskiej uczelni nie dostałem nawet na bilet
    tramwajowy do dworca kolejowego przed wyjazdem. Ani grosza stypendium na
    wyjazd ani do Japonii ani do Irlandii, żadnej pomocy finansowej ze strony
    uczelni, w której byłem zatrudniony.

    Muzulmanie, którzy byli tam na stypendiach oprócz pieniędzy od rządu Japonii
    dostawali jeszcze raz tyle od swojego rządu, firm, uczelni za to, że
    pojechali kształcić się za granicą i zdobywać doświadczenie. Ja na studia
    doktoranckie z wielkiej łaski dostałem jedynie urlop bezpłatny. Po powrocie
    z zachodnim doktoratem musiałem odejść z państwowej uczelni, ponieważ nie
    było dla mnie etatu dydaktycznego, a jedynie etat jaki miałem gdy byłem
    jeszcze studentem 5-tego roku - porządkowanie i konserwacja sprzętu,
    usuwanie usterek hardware'u....za marne grosze 185 zł, podczas gdy wtedy 180
    zł wynosił miesięczny czynsz za mieszkanie (płacono jeszcze wtedy w
    milionach złotych. Podaję wartości w przeliczeniu na nowe).

    Lepiej tu w Polsce zrobić takie USA, albo Europę Zachodnią. Trzeba to
    przyśpieszyć oczyszczając rząd z kombinatorów i ruskich szpiegów, którzy nas
    oszukują, rozkradają majątek narodowy i kombinują jak sprzedać Rosjanom
    polski przemysł, aby nas znów od nich uzależnić, a dodatkowo marnotrawią
    nasze pieniądze z podatków i wywożą gdzie się da, a najczęściej jak się
    słyszy w mediach - do Izraela. Jak najszybciej trzeba znieść zupełnie
    kontrole graniczne, wprowadzić w Polsce Euro i całkowice zjednoczyć się z
    Unią Europejską, skończyć z bandytyzmem i nadużywaniem władzy przez
    niektórych policjantów, korupcją, niesprawiedliwością i nadużywaniem władzy
    w sądach, a przynajmniej znacznie ograniczyć tego typu przypadki jak np. ten
    opisywany w tym wątku no i koniecznie zmodyfikować prawo, aby nie cytowano
    tutaj ustaw i przepisów okresu stalinowskiego, które podobno do dzisiaj
    obowiązują.

    Być może trzeba wzorem amerykańskim wprowadzić ławę przysięgłych w Polsce,
    aby pomóc sędziom w podejmowaniu sprawiedliwych decyzji? Oczywiście pod
    jednym warunkiem, że ławy przysięgłych nie mogłyby mieć w składzie więcej
    niż 40% zwolenników lub członków SLD, a najlepiej gdyby składały się z osób
    politycznie bezstronnych.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 210. Data: 2004-12-05 15:24:13
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsijfb0r9mg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Człowiek ma przecież prawo byś sfrustrowany gdy po wybitnych osiągnięciach
    > naukowych za granicą (z doktoratem włącznie) powodowany uczuciami
    > patriotycznymi wrócił do kraju w którym jakoś nikt się na jego
    > niewątpliwym talencie nie poznał, nie dał pracy i jeszcze kazał spłacać
    > zaciągnięte kredyty.

    Ja mam prace panie Von. To pana wyobraznia zaklada, ze nikt sie nie poznal.

    > Ale to zrozumiałe, wszak w tym kraju powodzi się
    > tylko złodziejom, oszustom i kombinatorom, a uczciwi ludzie musza harować
    > 18 godzin na dobę.

    A nie jest tak w wiekszosci przypadkow?

    [...] kpiny wyciete

    Grzegorz Kruk, Ph.D.