  • 151. Data: 2004-12-04 22:40:43
    Temat: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:cosbl4$9ru$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Znam i wiem,ze nakaz wystawia komendant danej jednostki.
    > Lub w pewnych sytuacjach na tzw leg z ew. pozniejszym zatwiedzeniem. przez
    prok.

    Na tzw. leg. w sytuacjach gdy np. maz za drzwiami katuje zone i dzieci, w
    wyjatkowych okolicznosciach. Pan zna prawo z czasów komuny.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 152. Data: 2004-12-04 22:41:30
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Tak. Masz.
    > Zmień osobowość lub grupę.
    > Chamów tutaj się tępi.
    >
    > Leszek

    Więc ....
    Kto pana wytepi?

  • 153. Data: 2004-12-04 22:43:18
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > dzieci tez mogly. ZABIC ICH ZABIC, !!!!

    Gdyby zastrzelili dzieci tez by ich uniewinnili, poniewaz tacy w sadach jak
    pan Von znalezliby wlasnie taki argument, ze dzieci tez moglyby zabic
    antyterrorystow.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 154. Data: 2004-12-04 22:44:49
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    wiadomości news:cotapo$2tl5$1@news2.ipartners.pl...
    > A bywam
    > upierdliwy ;)

    Dobrze, ze pan to dostrzega.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 155. Data: 2004-12-04 22:48:02
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    wiadomości news:cosibe$2hj4$1@news2.ipartners.pl...
    > Faktem jest, że nauczyciele w RP _też_ są (z reguły) niedopłacani.

    Są wręcz wykorzystywani przez sitwę. Pensje nauczycieli są poniżające.
    Dzieci nie chcą się uczyć, bo widzą, że ten co ich uczy chodzi w łachmanach
    i jeździ Trabantem, a tato co kombinuje ma Mercedesa. Wszystko dzieki takim
    prawnikom jak Von, Lawa, Bogen, Leszek, ............................

    > Ale nauczyciel pracuje znacznie mniej, niż policjant, nie naraża swojego
    > życia i ogólnie ma lżejszą pracę.

    Jak cholera. Ty masz pojecie o nauczaniu jak ja o ginekologii.

    > Jasne. Każdy policjant to złodziej. Pijak i złodziej. Bo każdy pijak to
    > też złodziej.

    Napisal pan prawnik Lawa uogólnienie :)

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 156. Data: 2004-12-04 22:54:16
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Tak tylko ile dni w roku pracuje nauczyciel.

    Ja pracuje 760 dni w roku, liczac dzien jako 8 godzin dniówka. Musze
    pracowac w kilku miejscach, zeby utrzymac rodzine i splacac kredyty.
    Dojezdzam po kilkaset kilometrow do pracy. Przychodze do domu wieczorem
    zmeczony i musze przygotowac materialy do nowych zajec. Sypiam po 6 godzin,
    czasami mniej. I guzik z tego mam. Wiekszosc pensji dzieki takiej i nie
    innej polityce kaciarzy z rzadu RP musi isc na odsetki od kredytów. No i co
    masz pan jeszcze interesujacego do powiedzenia?

    Panu sie tak wydaje nauczyciel nic nie robi, wiec ja sobie mysle:
    Policjant sobie siedzi, spaceruje albo jezdzi autkiem. Czasami musi
    interweniowac. Narazenie zycia zdarza mu sie rownie czesto jak nauczycielowi
    moze przytrafic sie smiertelny wypadek w kilkusetkilometrowej drodze do i z
    pracy. Szczegolnie tam na drodze nr 4 Kraków-Rzeszów, gdzie czasami spotykam
    czubków wyprzedzajacych na trzeciego pod górke.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 157. Data: 2004-12-04 23:11:48
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości

    > Nie jestem wredny.

    Jak to nie? Przeciez widze co pan pisze.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 158. Data: 2004-12-04 23:33:50
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Tomek wrote:

    > Wystarczająco duzo jak za pracę którą wykonuje. Więcej niz
    > nauczyciel. Chcesz wiedzieć ile zarabia. Sprecyzuj czy mam podać
    > zarobki z drogówki z bokami czy bez boków.

    To podaj ile nauczyciel zarabia lacznie z korepetycjami, ktorych udziela
    (chyba, ze jest zbyt leniwy lub zbyt slaby, aby ktos do niego na te
    korepetycje przychodzil).

    Poza tym praca nauczyciela jest bezporownania latwiejsza i bezpieczniejsza
    niz praca w Policji. Przychodzi nauczyciel na 4-5h do pracy, przewaznie
    olewa prace i uczniow i wychodzi. Ot, cala praca nauczyciela.

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 159. Data: 2004-12-04 23:38:04
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. wrote:

> [...]
    > pensji dzieki takiej i nie innej polityce kaciarzy z rzadu RP musi
    > isc na odsetki od kredytów. No i co masz pan jeszcze interesujacego

    To cos pan duze ma te kredyty, panie doktorze. Albo widac tak malo panu
    placa. Moze trzeba sie przekwalifikowac? Widze pana jako posla LPR (mecenas
    Giertych jest dla pana przeciez wzorem). Kwalifikacji specjalnych nie
    potrzeba (tak wiec doktorat trzeba bedzie schowac do szuflady...), wystarczy
    gadac duzo i bezsensu. Nadaje sie pan!!

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 160. Data: 2004-12-04 23:40:50
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. wrote:

> [...]
    > łachmanach i jeździ Trabantem, a tato co kombinuje ma Mercedesa.
    > Wszystko dzieki takim prawnikom jak Von, Lawa, Bogen, Leszek,

    Jezdzi pan trabantem ? To na co pan pobral te kredyty, ktore musi pan
    splacac z pracy na kilku etatach ?

    > Jak cholera. Ty masz pojecie o nauczaniu jak ja o ginekologii.

    Na ginekologii tez sie pan zna ?

    pozdrawiam
    --
    Mithos