-
11. Data: 2007-02-16 11:40:47
Temat: Re: niezgodność z umową po gwarancji
Od: "hefalump" <h...@T...pl>
Użytkownik "redgrist" <s...@n...pl> napisał w wiadomości
news:er44v7$k4l$2@news.onet.pl...
> No ok, u mnie jest tak że zamyka od razu. A czemu nie sprawdziłeś tych
> usterek czy je poprawili jeszcze w serwisie? Ja zawsze tak właśnie
> robie... redgrist
* Bo mi przesłali kurierem do domu ;)
ZDrawim.
-
12. Data: 2007-02-16 11:42:33
Temat: Re: niezgodność z umową po gwarancji
Od: "hefalump" <h...@T...pl>
Użytkownik "hefalump" <h...@T...pl> napisał w wiadomości
news:er42fj$2p2$1@inews.gazeta.pl...
> Odebrałem właśnie z naprawy gwarancyjnej nowego notebooka
> (kupiony 12 dni temu, w serwisie ostatnie 9 dni). Nic nie zostało
> w nim naprawione - komputer jest w _identycznym_ stanie jak przed
> wysłaniem do serwisu. Mam tego dość. Czy mogę teraz pójść drogą
> urzędową w ramach niezgodności z umową do sklepu? Czy muszę ciągnąć
> teraz gwarancję?
> Z góry dziękuję za odpowiedź.
* Postanowiłem zadzwonić do serwisu aby dowiedzieć się co w takiej sytuacji
powinienem
zrobić. Poradzono mi, bym sprawę spróbował załatwić ze sprzedawcą, na
pytanie czy
np. na niezgodność, dostałem odpowiedź twierdzącą.
Wiec wykonam robotę jaką do wykonania mam w niedzielę i w poniedziałek
idziem walczyć.
I znowu będę miał komputer w domu i będę mógł na nim pracować ... ;(
ZDrawim.
-
13. Data: 2007-02-16 11:43:47
Temat: Re: niezgodność z umową po gwarancji
Od: redgrist <s...@n...pl>
hefalump napisał(a):
> Użytkownik "redgrist" <s...@n...pl> napisał w wiadomości
> news:er44v7$k4l$2@news.onet.pl...
>
>> No ok, u mnie jest tak że zamyka od razu. A czemu nie sprawdziłeś tych
>> usterek czy je poprawili jeszcze w serwisie? Ja zawsze tak właśnie
>> robie... redgrist
>
> * Bo mi przesłali kurierem do domu ;)
>
> ZDrawim.
Nie masz jakiegoś serwisu stacjonarnego? Bo może im się tylko wydaje w
serwisie że go naprawili :-) bo maja bałagan.
Pozostaje mieć nadzieję że nasza dyskusja wywoła zainteresowanie i ktoś
coś podpowie co zrobić. A poza tym ciekawe co masz zapisane w warunkach
gwarancji. Może jest jakaś info linia i coś podpowiedzą.
redgrist
-
14. Data: 2007-02-16 11:49:56
Temat: Re: niezgodność z umową po gwarancji
Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
Dnia 16.02.2007 redgrist <s...@n...pl> napisał/a:
> Marcin Debowski napisał(a):
>> Dnia 16.02.2007 redgrist <s...@n...pl> napisał/a:
>>> hefalump napisał(a):
>>>> Użytkownik "redgrist" <s...@n...pl> napisał w wiadomości
>>>> news:er42p3$cjq$1@news.onet.pl...
>>> Moim zdaniem, niestety musisz oddać go ponownie do serwisu.
> bo takie jest moje zdanie a jakie jest twoje?
O ile gwarant nie dokonał w sprzęcie jakiś istotnych zmian to jak
najbardziej może. Zresztą nawet jeśli coś-tam ponaprawiał to reklamować
można, a co najwyżej sprzedawca podniesie kwestię zmian dokonanych przez
gwaranta, co niekoniecznie musi nastąpić.
--
Marcin
-
15. Data: 2007-02-16 13:24:26
Temat: Re: niezgodność z umową po gwarancji
Od: "gasper" <n...@m...pl>
Użytkownik "hefalump" <h...@T...pl> napisał w wiadomości
news:er45a4$edr$1@inews.gazeta.pl...
> I znowu będę miał komputer w domu i będę mógł na nim pracować ... ;(
kupowałeś prywatnie czy na firme? bo to pracowanie na nim coś brzmi mało
konsumencko ;)
Pozdrawiam
-
16. Data: 2007-02-16 13:25:30
Temat: Re: niezgodność z umową po gwarancji
Od: "gasper" <n...@m...pl>
Użytkownik "hefalump" <h...@T...pl> napisał w wiadomości
news:er42fj$2p2$1@inews.gazeta.pl...
> wysłaniem do serwisu. Mam tego dość. Czy mogę teraz pójść drogą
> urzędową w ramach niezgodności z umową do sklepu?
znając życie sklep wyśle laptopa do serwisu - ma 14 dni na ustosunkowanie sie do
Twojej reklamacji
Pozdrawiam
-
17. Data: 2007-02-16 14:26:32
Temat: Re: niezgodność z umową po gwarancji
Od: "hefalump" <h...@T...pl>
Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
news:er4bac$9ca$1@inews.gazeta.pl...
> kupowałeś prywatnie czy na firme? bo to pracowanie na nim coś brzmi mało
> konsumencko ;)
* Eeee - jakoś nie za bardzo kumam ;) Czyly co - żeby pracować w domu na
krześle, trzeba
owe kupić na firmę? Praca = tylko praca stała w danej firmie? :-)
Zdrawim.
-
18. Data: 2007-02-16 14:29:11
Temat: Re: niezgodność z umową po gwarancji
Od: "gasper" <n...@m...pl>
Użytkownik "hefalump" <h...@T...pl> napisał w wiadomości
news:er4euf$om5$1@inews.gazeta.pl...
> * Eeee - jakoś nie za bardzo kumam ;)
chodzi mi oto, czy kupowałeś na fakture na firme czy prywatnie
Pozdrawiam
-
19. Data: 2007-02-16 14:29:44
Temat: Re: niezgodność z umową po gwarancji
Od: "hefalump" <h...@T...pl>
Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
news:er4bcd$9l6$1@inews.gazeta.pl...
> znając życie sklep wyśle laptopa do serwisu - ma 14 dni na
> ustosunkowanie sie do Twojej reklamacji
* Oczywiście czekam na dodatkowe rady, ale już wiem co zrobię.
W poniedziałek normalnie pojadę z komputerem i kablem i poproszę
o przetestowanie kabla na innym egzemplarzu - jeżeli na innym będzie
tak samo - wtedy wrócę do domu i będę Was nagabywał o ocenę, czy tak być
może.
Jeżeli będzie trzymał (jak w do tej pory sprawdzanych kompach marek ACER (!)
czy HP) wtedy poproszę o jakieś polubowne załatwienie sprawy. Krzykaczem
nie jestem i chciałbym to jak najlepiej załatwić dla obu stron :)
IMHO taki port FW dla 90% zwykłych użyszczkodników albo nigdy nie będzie
użyty, albo
będzie służył do przegrania zdjęć z aparatu - gdzie taka usterka będzie
pewnie
nawet nie zauważona.
Zdrawim.
-
20. Data: 2007-02-16 14:44:01
Temat: Re: niezgodność z umową po gwarancji
Od: "hefalump" <h...@T...pl>
Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
news:er4f3q$pbg$1@inews.gazeta.pl...
> chodzi mi oto, czy kupowałeś na fakture na firme czy prywatnie
* Prywatnie.
Zdrawim.