  • 51. Data: 2020-04-05 13:48:22
    Temat: Re: niezbędne sprawy życia codziennego
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > W wielu stacjach (nowszych) nie ma rolek są płyty.
    > Sam jestem ciekaw, jak to działa?

    No płatach sprawdzic hamulce - to byłoby coś ciekawego :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 52. Data: 2020-04-05 14:19:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.04.2020 o 13:48, Budzik pisze:

    > To takie rozwiazywanie problemów które nie wystepuja bo jak ktos
    > przyjechał na przeglad autem to przeciez powinien miec PJ.

    https://www.blasty.pl/upload/images/large/2016/10/ni
    by-tak-ale-kur-nie-do-konca_2016-10-05_17-23-36.jpg

    Pytanie kto odpowiada za szkody.
    > ale pojawia sie pytanie - kto płaci za naprawe jak diagnosta zepsuje
    > sprzegło? (w sensie ze sprzegło padnie kiedy on bedzie wjezdzał na
    > rolki)? ;-)

    Sąd rozstrzygnie. A w sądzie to chuj wie:P

    --
    Shrek

  • 53. Data: 2020-04-05 14:56:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Apr 2020 08:48:24 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > W wielu stacjach (nowszych) nie ma rolek są płyty.
    > Sam jestem ciekaw, jak to działa?

    Normalnie - skoro samochod zwalnia, to jezdnia dziala siłą na samchod,
    a samochod działa siłą na jezdnie.
    Wystarczy siłe zmierzyc.

    J.

  • 54. Data: 2020-04-05 15:03:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 4 Apr 2020 20:14:18 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

    > Widocznie wyglądam na idiotę, bo jak jeżdżę na te przeglądy od 30 lat,
    > tak zawsze pan mówi, żeby wysiąść i robi dalej sam.

    Kiedys sie wjezdzalo samemu. Tak ze 30 lat temu.
    Potem nastapila zmiana ..

    J.

  • 55. Data: 2020-04-05 16:07:30
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No właśnie sprawdzają bez rolek (np. Staniewicka?).

    -----

  • 56. Data: 2020-04-05 16:08:44
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To o Bieńkowskiej, czy o Kidawie-Błońskiej?

    -----

  • 57. Data: 2020-04-05 16:11:19
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-05 o 14:56, J.F. pisze:

    > Normalnie - skoro samochod zwalnia, to jezdnia dziala siłą na samchod,
    > a samochod działa siłą na jezdnie.
    > Wystarczy siłe zmierzyc.

    Nie wystarczy.
    Trzeba porównać z masą pojazdu.
    Wagę na tych płytach mają?

    Pozdrawiam

  • 58. Data: 2020-04-05 16:20:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.04.2020 o 08:59, Budzik pisze:
    > Tak juz mam ze szanuje swoje pieniadze i mam kilka stacji na które
    > pojechałem raz czy dwa i podziekowałem za wspolrpace. Własnie - lubie
    > partnerska wspolprace a nie korzystanie z usług buców ktorym sie wydaje
    > ze sa bogami a nie raz trafiam na takich co im sie odrobine za duzo
    > wydaje.

    NO ja dokładnie tak samo. Przy czym akurat to, kto wjeżdża na stację
    jest na ostatnim miejscu mojej oceny i tyle.

    --
    Robert Tomasik

  • 59. Data: 2020-04-05 17:59:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > https://www.blasty.pl/upload/images/large/2016/10/ni
    by-tak-ale-kur-ni
    > e-do-konca_2016-10-05_17-23-36.jpg
    >
    > Pytanie kto odpowiada za szkody.
    >
    > Sąd rozstrzygnie. A w sądzie to chuj wie:P

    ;-DDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

  • 60. Data: 2020-04-05 17:59:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > No właśnie sprawdzają bez rolek (np. Staniewicka?).

    Hamulce? W jaki sposób?!?!?!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"