  • 1. Data: 2005-12-09 12:37:54
    Temat: niezaplacony czynsz
    Od: "slonzok62" <s...@a...de>

    witanko

    takie wlasciwe RE do tematu eksmisja
    w tym dziwnym kraju

    czy od niezaplaconego czynszu
    - do spoldzielni
    - do prywatnej osoby (wlascicielki mieszkania)
    tez sa naliczane odsetki? i w jakim stosunku
    rocznym ( ile %)

    z gory dzieki
    alojzy

  • 2. Data: 2005-12-09 16:22:28
    Temat: Re: niezaplacony czynsz
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > czy od niezaplaconego czynszu
    > - do spoldzielni
    > - do prywatnej osoby (wlascicielki mieszkania)
    > tez sa naliczane odsetki? i w jakim stosunku
    > rocznym ( ile %)

    Ustawowe (chyba 11 % rocznie obecnie), chyba ze statut spoldzielni lub jakas
    uchwala ustala inne - np o w moje dziadowskiej spoldzielni dziady zdzieraja
    5 % za rozpoczecie kazdego miesiaca zwloki, co oznacza, ze jak sie spoznisz
    1 dzien to juz jestes 5 % w plecy. Sam sie zastawiam czy to czasem nie za
    duzo i czy tak duzo to legalnie.

    Cezar

  • 3. Data: 2005-12-10 12:13:55
    Od: "slonzok62" <s...@a...de>

    witanko
    dzieki dobry czleku

    11% rocznie to < jak 1% miesiecznie wiec 5 % to za duzo
    ja bym sie klocil
    atak poza tym te spoldzielnie to fajna banda zlodziei

    alojzy