  • 1. Data: 2007-08-20 19:49:04
    Temat: niezaplacona faktura - jaki pozew?
    Od: "rg" <r...@a...pl>

    sytuacja:

    - faktura podpisana
    - podpisane potwierdzenie wykonania uslugi/zakupu
    - wplacone przy odbiorze gotowka 30%
    - zaplacone niedawno przelewem 10%.
    - brakuje 60% :((((((((((
    - wyslane ost. wezwanie i info o wpisie do krd.

    pozew o nakaz zaplaty w jakim trybie???
    inne sugestie???

    rygy

  • 2. Data: 2007-08-20 20:03:34
    Temat: Re: niezaplacona faktura - jaki pozew?
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    rg napisał(a):
> [...]
    > - zaplacone niedawno przelewem 10%.
    > - brakuje 60% :((((((((((
    > - wyslane ost. wezwanie i info o wpisie do krd.

    Ile brakuje do zapłaty? W zależności od wartości przedmiotu sporu
    proponowałbym postępowanie uproszczone lub zwykłe, wraz z postępowaniem
    nakazowym.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2007-08-20 20:21:17
    Od: "rg" <r...@a...pl>

    > Ile brakuje do zapłaty?

    pi razy oko 8kpln

    rygy

  • 4. Data: 2007-08-20 20:29:50
    Od: "rg" <r...@a...pl>

    > postępowaniu nakazowym. Ot i cała filozofia wyboru trybu postępowania.

    a jesli dodatkowo chce zwrotu kosztow odzyskania dlugu? np. kosztow krd
    (>120 /mc)
    i odsetek ustawowych?

    rygy

  • 5. Data: 2007-08-20 20:33:35
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    rg napisał(a):

    > pi razy oko 8kpln

    Pi razy oko nadaje się to do postępowania uproszczonego (maksymalna
    wartość: 10 000zł). Możesz więc wypełniać formularz pozwu P. W
    odpowiedniej rubryce napisz, że prosisz o wydanie nakazu zapłaty w

  • 6. Data: 2007-08-20 20:38:29
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    rg napisał(a):

    > a jesli dodatkowo chce zwrotu kosztow odzyskania dlugu? np. kosztow krd
    > (>120 /mc)
    > i odsetek ustawowych?

    Odsetek ustawowych możesz żądać, co do zasady nie wchodzą one w skład
    wartości przedmiotu sporu. Ale wszystko inne (krd, koszty wezwań, czy
    koszty wynajęcia firmy windykacyjnej) jest mocno wątpliwe. Nie sądzę,
    abyś to otrzymał z powrotem. Za nieterminową zapłatę należą się odsetki
    i koniec. Chyba, że coś innego wynika z umowy, ale przypuszczam, że nie.
    Podejmując działania, za które musisz zapłacić, robisz to na własną rękę
    i ryzyko.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 7. Data: 2007-10-25 10:18:50
    Od: m...@c...de (Cieplicki)

    Oddaj sprawe do profesjonalnej firmy windykacjynej.

    Ja oddalem do east west process finance pare faktur i kase w wiekszosci
    odzyskalem.

    Szkoda mi bylo czasu na to zeby samemu sie tym zajmowac i gonic klientow.

    --
    Wyslano z serwisu -> http://sms.rzeszow.pl - dokumenty dla kazdego