  • 11. Data: 2013-06-27 13:19:04
    Temat: Re: niewyraźnie zdjęcie z fotoradaru.
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-06-17 22:39, cyklista pisze:

    > Kierowcą nie byłem ja, tylko "osoba najbliższa" (np, syn, córka, matka,
    > żona). Wiem kto kierował pojazdem.
    > Zgodnie z art. 78 ust. 4 kodeksu karnego mam obowiązek wskazać komu
    > powierzyłem pojazd.

    No i masz rozwiązanie swojego problemu.
    "Pojazd powierzyłem: synowi, córce, matce oraz żonie i sobie."
    Obowiązek spełniłeś. Piłka po ich stronie.

    --
    MN

  • 12. Data: 2013-06-27 17:36:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 27 Jun 2013, Marcin N wrote:

    > No i masz rozwiązanie swojego problemu.
    > "Pojazd powierzyłem: synowi, córce, matce oraz żonie i sobie."

    W sprawie formalnej - sobie nie mógł powierzyć.
    Wskazuje (siebie) jako jedną z osób która korzystała,
    ale nie której powierzono :)
    "...i sam korzystałem", może być?

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2013-06-28 09:42:34
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > W sprawie formalnej - sobie nie mógł powierzyć.
    > Wskazuje (siebie) jako jedną z osób która korzystała,
    > ale nie której powierzono :)
    > "...i sam korzystałem", może być?

    Zapewne masz rację - nie jestem prawnikiem.
    Ja zwykle robiłem listę osób, które tego dnia były upoważnione do
    kierowania i siebie na tej liście także umieszczałem.
    SM nie robiła problemów. Żadna sprawa nie trafiała do sądu.

    --
    MN