-
1. Data: 2005-09-12 10:17:55
Temat: nieuznana reklamacja
Od: l...@p...onet.pl
Witam. Właśnie oddałem dysk twardy na gwarancję (dysk ma 1 miesiąc) i zawsze
istenieje tak ewentualność, że gwarancja nie zostanie uznana - co wtedy należy
robić?
Dzięki.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
2. Data: 2005-09-12 11:29:36
Temat: Re: nieuznana reklamacja
Od: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>
Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:67f8.000004fb.432555d3@newsgate.onet.pl...
> Witam. Właśnie oddałem dysk twardy na gwarancję (dysk ma 1 miesiąc) i
zawsze
> istenieje tak ewentualność, że gwarancja nie zostanie uznana - co wtedy
należy
> robić?
Dyski twarde maja okreslone warunki gwarancji , jeszcze w zyciu nie
spotkalem sytuacji w ktorej odmowiono wymiany padnietego dysku .
Jezeli sa podstawy do tego zeby nie uznac gwarancji ( uszkodzenia
mechaniczne lub rozhermetyzowany wtedy dostaniesz ekspertyze z serwisu )
Powiem ci z mojego doswiadczania : duze firmy wymieniaja nawet dyski w
ktorych chlopaki w serwisie zrywali glowice ( z czuciem walac dyskiem o
stol ) i takie dyski zostaly bez problemu wymienione . Wiekszosc zalezy od
dystrybutora . Jak kupujesz na allegro to masz duze szanse ze sa to dyski
sprowadzane przez male firmy na wlasna reke , wtedy faktycznie moze byc
problem z UZASADNIONA REKLAMACJA .
J.