eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonieuznana reklamacja
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2005-09-12 10:17:55
    Temat: nieuznana reklamacja
    Od: l...@p...onet.pl

    Witam. Właśnie oddałem dysk twardy na gwarancję (dysk ma 1 miesiąc) i zawsze
    istenieje tak ewentualność, że gwarancja nie zostanie uznana - co wtedy należy
    robić?

    Dzięki.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 2. Data: 2005-09-12 11:29:36
    Temat: Re: nieuznana reklamacja
    Od: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>


    Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:67f8.000004fb.432555d3@newsgate.onet.pl...
    > Witam. Właśnie oddałem dysk twardy na gwarancję (dysk ma 1 miesiąc) i
    zawsze
    > istenieje tak ewentualność, że gwarancja nie zostanie uznana - co wtedy
    należy
    > robić?

    Dyski twarde maja okreslone warunki gwarancji , jeszcze w zyciu nie
    spotkalem sytuacji w ktorej odmowiono wymiany padnietego dysku .
    Jezeli sa podstawy do tego zeby nie uznac gwarancji ( uszkodzenia
    mechaniczne lub rozhermetyzowany wtedy dostaniesz ekspertyze z serwisu )

    Powiem ci z mojego doswiadczania : duze firmy wymieniaja nawet dyski w
    ktorych chlopaki w serwisie zrywali glowice ( z czuciem walac dyskiem o
    stol ) i takie dyski zostaly bez problemu wymienione . Wiekszosc zalezy od
    dystrybutora . Jak kupujesz na allegro to masz duze szanse ze sa to dyski
    sprowadzane przez male firmy na wlasna reke , wtedy faktycznie moze byc
    problem z UZASADNIONA REKLAMACJA .

    J.


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1