  • 1. Data: 2008-01-30 11:21:46
    Temat: nieudana aktywacja numeru GSM
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    witam

    w sklepie internetowym jednego z naszych operatorów, kupiłem telefon
    za 1.22zł, i zobowiazałem sie do płacenia abonamentu przez 2 lata.
    Komplikacje wynikają z faktu, ze telefon dostarczył kurier, a ja musze
    dokonac aktywacji owego numeru przez internet. Za telefon zapłaciłem
    1.22zł, odbiór przesyłki pokwitowałem i próbuje aktywowac sam numer. Tu
    niestety jest problem, i wiem ze nie tylko ja mam z tym kłopot. System
    jest niedopracowany.

    Do dnia dzisiejszego nie podpisałęm zadnej umowy ani nigdzie nie
    znalazłem informacji ze po otrzymaniu przesyłki zobowiazany jestem w
    terminie XX dni do dokonania aktywacji. Juz na tym etapie, zastanawiam
    sie czy nie poczekac jkies 100 lat z aktywacja.

    Co wiecej, poszedłlbym do jakiegos rzeczoznawcy, lub nawet notariusza, i
    w jego obecności wykazał ze aktywacji sie nieda zrobic. CZyu w takim
    razie moge odstąpic od umowy, lub odwlekac ja jak powyzej, uzasadniajac
    ze z mojej strony wypełniłem wszystkei zobowiazania? Oczywiscie
    teleefonu niechce oddac, bo zapłaciłem za niego tyle ile chcieli.

    Wiem również ze moge pisac prosby o pomoc. JEdnak poprostu niechce. Moim
    zdaniem numer miał działac, najpóźniej w dniu dostarczenia( mają mój
    podpis na odbiorze paczki) Utrudnianie aktywacji przez operatora, jest
    takim samym przejawem niecheci do załatwienia sprawy, jak moja niechec
    do uaktywnienia karty inną drogą...

    Pozdrawiam
    ToMasz

  • 2. Data: 2008-01-30 12:57:15
    Temat: Re: nieudana aktywacja numeru GSM
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    >kupiłem telefon
    > za 1.22zł, i zobowiazałem sie do płacenia abonamentu przez 2 lata.

    > Do dnia dzisiejszego nie podpisałęm zadnej umowy

    To ze nie podpisales dlugopisem papierka z napisem "umowa" nie znaczy ze nie
    zawarles umowy

    HaNkA

  • 3. Data: 2008-01-30 13:03:47
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 30 Jan 2008 13:57:15 +0100, HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):

    > To ze nie podpisales dlugopisem papierka z napisem "umowa" nie znaczy ze
    > nie zawarles umowy

    PT w przypadku umów o świadczenie usług tele wymaga formy pisemnej.
    Aczkolwiek fakt, że brak rygoru nieważności.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    chcesz iPoda? wyślij esemesa B00120 na numer 71222

  • 4. Data: 2008-01-30 13:39:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Ja się zastanawiam, czy brak owej pisemnej umowy nie powoduje problemu z
    aktywacją numeru. Może po prostu zapomniano o tej umowie.

  • 5. Data: 2008-01-30 14:10:46
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 30 Jan 2008 14:39:47 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ja się zastanawiam, czy brak owej pisemnej umowy nie powoduje problemu z
    > aktywacją numeru. Może po prostu zapomniano o tej umowie.

    To nawet dość logiczne!