eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonieuczciwy gwarant???
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 8

  • 1. Data: 2002-01-15 19:29:04
    Temat: nieuczciwy gwarant???
    Od: "gomel" <g...@w...pl>

    witam.
    mam taki problem.
    7 miesiecy temu kupilem w dysk twardy.kilka dni temu dysk zaczal troche
    szwankowac wiec oddalem go na reklamacje do sklepu.po 2 dniach zadzwonil
    sprzedawca i powiedzial ze dysk jest do odebrania.zaszedlem do sklepu a
    koles mowi ze dysk przyniesiony przeze mnie bbyl sprawny i ze chce 20 zl za
    sprawdzenie sprawnego sprzetu.dysk dziala (pady dyskow sa rozne...daje sobie
    glowe uciac ze w ciagu kilku lub kilkunastu dni awaria sie powtorzy...dodam
    ze w tym temacie raczej nie jestem zielony i potrafie odroznic uszkodzony
    dysk lub nawet taki ktory padnie za jakis czas) poki co.
    i teraz pytanie: czy gwarant ma prawo zadac oplaty za sprawdzenie sprzetu
    (zalozmy ze zeczywiscie jest sprawny...ale ja przecierz nie musze sie na tym
    znac i w takim wypadku ide ze sprzetem do serwisu przy najmniejszych
    awariach)???

    prosze pomozcie.
    pozdrawiam, gomel.



  • 2. Data: 2002-01-15 20:03:20
    Temat: Re: nieuczciwy gwarant???
    Od: "Thommo" <t...@s...home.pl>

    co prawda w sprawach dysków twardych jestem zielona, ale dam ci pewną radę
    na przyszłość. Często miewałam podobne przygody związane z reklamacjami
    różnych sprzętów, w tym np. drukarki. Doświadczenie nauczyło mnie jednego:
    jeśli zgłaszasz reklamację jakiegoś sprzętu, postaraj się oddając ten sprzęt
    żądać uruchomienia go przez sprzedawcę. Wtedy on zobaczy co jest nie tak, a
    ty będziesz miał podkładkę, że rzeczywiście w chwili zgłoszenia reklamacji
    sprzęt nie był sprawny. Jeśli się okaże że w domu działa, a w serwisie nie,
    wtedy możesz wytłumaczyć na czym polega usterka i że w domu masz ze sprzętem
    określony problem. Sprzedawca podejmie decyzję co w takiej sprawie zrobić.
    pozdrawiam,
    Mag
    Użytkownik "gomel" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:a21vt6$e57$1@news.tpi.pl...
    > witam.
    > mam taki problem.
    > 7 miesiecy temu kupilem w dysk twardy.kilka dni temu dysk zaczal troche
    > szwankowac wiec oddalem go na reklamacje do sklepu.po 2 dniach zadzwonil
    > sprzedawca i powiedzial ze dysk jest do odebrania.zaszedlem do sklepu a
    > koles mowi ze dysk przyniesiony przeze mnie bbyl sprawny i ze chce 20 zl
    za
    > sprawdzenie sprawnego sprzetu.dysk dziala (pady dyskow sa rozne...daje
    sobie
    > glowe uciac ze w ciagu kilku lub kilkunastu dni awaria sie
    powtorzy...dodam
    > ze w tym temacie raczej nie jestem zielony i potrafie odroznic uszkodzony
    > dysk lub nawet taki ktory padnie za jakis czas) poki co.
    > i teraz pytanie: czy gwarant ma prawo zadac oplaty za sprawdzenie sprzetu
    > (zalozmy ze zeczywiscie jest sprawny...ale ja przecierz nie musze sie na
    tym
    > znac i w takim wypadku ide ze sprzetem do serwisu przy najmniejszych
    > awariach)???
    >
    > prosze pomozcie.
    > pozdrawiam, gomel.
    >
    >



  • 3. Data: 2002-01-15 20:07:31
    Temat: Re: nieuczciwy gwarant???
    Od: "gomel" <g...@w...pl>

    ba zebym ja byl taki madry przed sprawa...thx
    Użytkownik Thommo <t...@s...home.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a22232$1iuh$...@p...acn.pl...
    > co prawda w sprawach dysków twardych jestem zielona, ale dam ci pewną radę
    > na przyszłość. Często miewałam podobne przygody związane z reklamacjami
    > różnych sprzętów, w tym np. drukarki. Doświadczenie nauczyło mnie jednego:
    > jeśli zgłaszasz reklamację jakiegoś sprzętu, postaraj się oddając ten
    sprzęt
    > żądać uruchomienia go przez sprzedawcę. Wtedy on zobaczy co jest nie tak,
    a
    > ty będziesz miał podkładkę, że rzeczywiście w chwili zgłoszenia reklamacji
    > sprzęt nie był sprawny. Jeśli się okaże że w domu działa, a w serwisie
    nie,
    > wtedy możesz wytłumaczyć na czym polega usterka i że w domu masz ze
    sprzętem
    > określony problem. Sprzedawca podejmie decyzję co w takiej sprawie zrobić.
    > pozdrawiam,
    > Mag
    > Użytkownik "gomel" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:a21vt6$e57$1@news.tpi.pl...
    > > witam.
    > > mam taki problem.
    > > 7 miesiecy temu kupilem w dysk twardy.kilka dni temu dysk zaczal troche
    > > szwankowac wiec oddalem go na reklamacje do sklepu.po 2 dniach zadzwonil
    > > sprzedawca i powiedzial ze dysk jest do odebrania.zaszedlem do sklepu a
    > > koles mowi ze dysk przyniesiony przeze mnie bbyl sprawny i ze chce 20 zl
    > za
    > > sprawdzenie sprawnego sprzetu.dysk dziala (pady dyskow sa rozne...daje
    > sobie
    > > glowe uciac ze w ciagu kilku lub kilkunastu dni awaria sie
    > powtorzy...dodam
    > > ze w tym temacie raczej nie jestem zielony i potrafie odroznic
    uszkodzony
    > > dysk lub nawet taki ktory padnie za jakis czas) poki co.
    > > i teraz pytanie: czy gwarant ma prawo zadac oplaty za sprawdzenie
    sprzetu
    > > (zalozmy ze zeczywiscie jest sprawny...ale ja przecierz nie musze sie na
    > tym
    > > znac i w takim wypadku ide ze sprzetem do serwisu przy najmniejszych
    > > awariach)???
    > >
    > > prosze pomozcie.
    > > pozdrawiam, gomel.
    > >
    > >
    >
    >



  • 4. Data: 2002-01-15 20:27:45
    Temat: Re: nieuczciwy gwarant???
    Od: "gomel" <g...@w...pl>

    ktos cos moze jeszcze doradzi?



  • 5. Data: 2002-01-16 09:32:32
    Temat: Re: nieuczciwy gwarant???
    Od: "Grzegorz" <g...@d...pl>

    A czy przed oddaniem na serwis gwarant poinformował Cię o powyższej kwocie
    20 zł za test sprzętu "sprawnego"?

    Grzegorz



  • 6. Data: 2002-01-16 14:34:50
    Temat: Re: nieuczciwy gwarant???
    Od: "gomel" <g...@w...pl>


    nie poinformowal i rowniez podobnego zapisu nie ma w karcie gwarancyjnej
    bylem w pih-u...zajma sie tym :)

    Użytkownik Grzegorz <g...@d...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a23k06$l21$...@n...onet.pl...
    > A czy przed oddaniem na serwis gwarant poinformował Cię o powyższej kwocie
    > 20 zł za test sprzętu "sprawnego"?
    >
    > Grzegorz
    >
    >



  • 7. Data: 2002-01-16 14:42:54
    Temat: Re: nieuczciwy gwarant???
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>


    "gomel" <g...@w...pl> wrote in message news:a2431f$pq4$1@news.tpi.pl...
    >
    > nie poinformowal i rowniez podobnego zapisu nie ma w karcie gwarancyjnej
    > bylem w pih-u...zajma sie tym :)
    >

    dla szybkiego zalatwienia sprawy nalezalo najpierw goscia zapytac,
    czy woli sie dogadac z madiacja PIHu, czy bez.

    Boguslaw



  • 8. Data: 2002-01-16 20:46:23
    Temat: Re: nieuczciwy gwarant???
    Od: "gomel" <g...@w...pl>


    Użytkownik Boguslaw Szostak <b...@u...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a243g4$di4$...@g...uci.agh.edu.pl...
    >
    > "gomel" <g...@w...pl> wrote in message news:a2431f$pq4$1@news.tpi.pl...
    > >
    > > nie poinformowal i rowniez podobnego zapisu nie ma w karcie gwarancyjnej
    > > bylem w pih-u...zajma sie tym :)
    > >
    >
    > dla szybkiego zalatwienia sprawy nalezalo najpierw goscia zapytac,
    > czy woli sie dogadac z madiacja PIHu, czy bez.
    >
    > Boguslaw
    >
    >

    wlasciwie to tak...ale jak juz zaplacilem to nawet mie sie teraz nie
    spieszy...a ze koles mnie nawyzywal i pogonil ze sklepu, to ja wole sobie
    spokojnie poczekac...


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1