  • 1. Data: 2007-12-18 10:12:43
    Temat: === niepowtarzalne imię i nazwisko i sąd
    Od: "=== igoR ===" <i...@W...gazeta.pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/1660306,11,item.html

    ostatni akapit tekstu.

    Już kiedyś słyszałem taką argumentację: jest tylko jedna osoba w Polsce o
    takim imieniu i nazwisku, więc albo przestaniesz przetwarzać moje dane
    osobowe, albo we wtorek lądujesz u prokuratora!

    Jezu... To już ich jest dwóch! :-)

    --
    igoR

  • 2. Data: 2007-12-18 10:14:32
    Temat: Re: === niepowtarzalne imię i nazwisko i sąd
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Tue, 18 Dec 2007 10:12:43 +0000, === igoR === napisał(a):

> [...]
    > o takim imieniu i nazwisku, więc albo przestaniesz przetwarzać moje dane
    > osobowe, albo we wtorek lądujesz u prokuratora!

    Ciekawe... jakbym tak psa nazwał i założył mu profil gdzie się da... ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://Money.pl poleca ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 3. Data: 2007-12-18 10:21:34
    Od: "=== igoR ===" <i...@N...gazeta.pl>

    > Ciekawe... jakbym tak psa nazwał i założył mu profil gdzie się da... ;-)

    Przestań zwyrodnialcu, bo zgłoszę to do Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami,
    jako znęcanie się! ;)

    --
    igoR

  • 4. Data: 2007-12-18 12:54:22
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "=== igoR ===" <i...@W...gazeta.pl> naskrobał/a w

    > Już kiedyś słyszałem taką argumentację: jest tylko jedna osoba w
    > Polsce o takim imieniu i nazwisku,

    Jeśli ktoś wcześniej miał, to zmienił?

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 5. Data: 2007-12-20 12:24:53
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fk86i8$put$1@inews.gazeta.pl Olgierd
    <n...@o...com> pisze:

    > Ciekawe... jakbym tak psa nazwał i założył mu profil gdzie się da... ;-)
    Zrobił ci coś zwierzak?

    --
    Jotte