  • 1. Data: 2005-04-23 17:35:13
    Temat: nieobowiązujący akt prawny
    Od: "Rafik" <a...@p...onet.pl>

    Cześć,

    Czy mógłby ktoś z szanownych forumowiczów podesłać mi nieobowiązujące już :

    "Rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej z dnia 10 czerwca 1992 r. w
    sprawie zasad określania zdolności do czynnej służby wojskowej oraz
    właściwości i trybu postępowania wojskowych komisji lekarskich w tych
    sprawach."

    opublikowane w "Dzienniku Ustaw z 1992 nr 57 poz. 278" .

    Na stronach sejmu brak linku do tekstu :(

    pozdroofka

  • 2. Data: 2005-04-26 17:58:46
    Temat: Re: nieobowiązujący akt prawny
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Rafik wrote:
    > Czy mógłby ktoś z szanownych forumowiczów podesłać mi nieobowiązujące już
    > [...]

    Stare Dzienniki Ustaw można znaleźć w bibliotekach, na pewno w Bibliotece
    Narodowej w Warszawie.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>