  • 1. Data: 2002-09-17 01:36:52
    Temat: nielegalny odcinek Trasy SIekierkowskiej
    Od: Klasyk <k...@f...onet.pl>

    Czy ktos zna zrodlo lub moze przedstawic wlasne
    informacje na temat nielegalnego odcinka Trasy
    SIekierkowskiej?
    Chodzi o cofniecia przez NSA na wniosek spoldzielni
    (i ekologow???) zezwolenia na budowe.
    Chodzi mi tez o to, jakie dokladnie uchybienia formalne
    znalezione przez w.w. podmioty stanowily podstawe
    do decyzji NSA.

  • 2. Data: 2002-09-17 07:40:44
    Temat: Re: nielegalny odcinek Trasy SIekierkowskiej
    Od: "Tomasz Kielpinski" <k...@U...onet.pl>

    Uzytkownik "Klasyk" <k...@f...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > (i ekologow???) zezwolenia na budowe.
    > Chodzi mi tez o to, jakie dokladnie uchybienia formalne
    > znalezione przez w.w. podmioty stanowily podstawe

    IMVHO dziennikarze znalezli temat zastepczy. Protest zostal zlozony przez
    spóldzielnie mieszkaniowa i dotyczyl zbyt duzego spodziewanego natezenia
    halasu na trasie. Ale, ZTCW, dotyczyl tylko odcinka pomiedzy ZUSem
    (Czerniakowska) a Idzikowskiego. Nie wydaje mi sie, zeby z powodu takiego
    kawalka (odleglego od samego mostu o dobrych kilka kilometrów) mozna bylo
    zamknac przeprawe. Chociaz u nas rózne dziwne rzeczy sa mozliwe.

    Pozdrawiam,
    Kielpis
    --
    Byl czas mrutszlawy, slibkie skratwy Tomasz Kielpinski
    Na walzach wierczac swiryply, kielpis(at)poczta(dot)onet(dot)pl

  • 3. Data: 2002-09-17 19:06:48
    Od: "Kaja" <f...@f...pl>

    Klasyk z adresu <k...@f...onet.pl> napisał w artykule

> [...]
    > (i ekologow???) zezwolenia na budowe.
    > Chodzi mi tez o to, jakie dokladnie uchybienia formalne
    > znalezione przez w.w. podmioty stanowily podstawe

    Nie ma chyba nielegalnego odcinka.Tu chodzi o hałas i niezabezpieczenie
    przed hałasem pewnego odcinka.
    Było o tym w Wiadomościach.

    Kaja