  • 1. Data: 2004-01-08 17:45:38
    Temat: niedotrzymanie umowy przedwstępnej
    Od: "Fredie" <k...@s...com>

    witam szanownych grupowiczów,

    Podpisalem umowę przedwstępną dotyczącą zakupu mieszkania (jako kupujący),
    wpłaciłem zadatek. Umowa nie ma formy aktu notarialnego.
    Otrzymałem jednak znacznie korzystniejszą ofertę i rozważam możliwość
    niedotrzymania umowy.

    W związku z tym pytanie: czy poza przepadkiem zadatku grożą mi jeszcze
    jakieś konsekwencje? Czy sprzedający może dodatkowo domagać się
    odszkodowania ?

    pozdrawiam i z góry dziekuje za odpowiedz

  • 2. Data: 2004-01-09 06:08:07
    Temat: Re: niedotrzymanie umowy przedwstępnej
    Od: "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl>

    "Fredie" <k...@s...com> wrote
    > W związku z tym pytanie: czy poza przepadkiem zadatku grożą mi jeszcze
    > jakieś konsekwencje? Czy sprzedający może dodatkowo domagać się
    > odszkodowania ?

    Zalezy co jest napisane w tej umowie.
    Ale stadnardowo jest klauzula, ze w przypadku odstapienia od umowy traci
    sie po prostu wplacony zadatek i to tyle.

    Pozdrawiam,
    Janusz

    --
    Szukasz informacji, e-bookow?
    A moze sam chcesz pisac i sprzedawac swoje e-booki?