  • 151. Data: 2008-08-18 13:42:17
    Temat: Re: niechciane tankowanie
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 18 Aug 2008 15:38:48 +0200, >> napisał(a):

    > jak to dobrze ze kurwy twojego pokroju szczekaja tylko w necie. cale
    > szczescie ze w realu siedzicie cicho jak ostatnie pizdy.

    Kolego, nie bądź taki do przodu, bo już admin Blast.pl ma cię na
    widelczyku.

  • 152. Data: 2008-08-18 13:44:36
    Od: ">>" <h...@t...trshsrt>

    > Kolego, nie bądź taki do przodu, bo już admin Blast.pl ma cię na
    > widelczyku.

    ROTFL
    nie pierwszy i - zapewniam cie- nie ostatni raz.

  • 153. Data: 2008-08-18 13:44:57
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 18 Aug 2008 15:38:21 +0200, Johnson napisał(a):

    > Nie słyszałeś o zawieraniu umów w sposób dorozumiany (art. 60 kc)?

    Nie ma sensu mu tłumaczyć. Ja znów zwątpiłem...

  • 154. Data: 2008-08-18 13:50:34
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 18 Aug 2008 15:44:36 +0200, >> napisał(a):

    > ROTFL
    > nie pierwszy i - zapewniam cie- nie ostatni raz.

    No niewątpliwie nie pierwszy i nie ostatni raz.
    Myślałeś, że jest coś takiego jak anonimowość w sieci, a co za tym idzie
    - bezkarność w bluzganiu? No to teraz zobaczysz...

  • 155. Data: 2008-08-18 13:55:57
    Od: ">>" <h...@t...trshsrt>

    oh to straszne co piszesz. wiesz, moze za pierwszym razem, pare lat temu, to
    sie nad tym troche zastanawialem. a dzisiaj to ci moge jedynie zyczyc
    powdzenia w ustalaniu moich danych.

  • 156. Data: 2008-08-18 13:58:58
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 18 Aug 2008 15:55:57 +0200, >> napisał(a):

    > oh to straszne co piszesz. wiesz, moze za pierwszym razem, pare lat
    > temu, to sie nad tym troche zastanawialem. a dzisiaj to ci moge jedynie
    > zyczyc powdzenia w ustalaniu moich danych.

    Aha, czyli mamy do czynienia nie tylko ze zwykłym złodziejem paliwa, ale
    i z notorycznym paszkwilantem?
    No cóż. Widocznie wiesz co mówisz i się dobrze zabezpieczyłeś przed
    swoimi wybrykami.

  • 157. Data: 2008-08-18 14:03:13
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    > o widze ze kolejny poznanski slowik.

    Musisz się bardziej wysilić ... na mnie takie proste inwektywy w ogóle
    nie działają.

    --
    @2008 Johnson
    Imperare sibi maximum est imperium

  • 158. Data: 2008-08-18 14:05:30
    Od: ">>" <h...@t...trshsrt>

    > Musisz się bardziej wysilić ... na mnie takie proste inwektywy w ogóle nie
    > działają.

    nic nie musze.

  • 159. Data: 2008-08-18 14:08:07
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    > nic nie musze.

    Pewnie. Leczenie psychiatryczne w Polsce nie jest obowiązkowe.

  • 160. Data: 2008-08-18 14:09:24
    Od: ">>" <h...@t...trshsrt>

    > Pewnie. Leczenie psychiatryczne w Polsce nie jest obowiązkowe.

    szkoda. inaczej nie pisalbys tutaj.