  • 141. Data: 2008-08-18 13:05:52
    Temat: Re: niechciane tankowanie
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 18 Aug 2008 14:42:40 +0200, >> napisał(a):

    > tchorzliwy dzieciojebco, odpoiwedz na to pytanie nie istnieje i
    > doskonale o tym wiesz. podobnie jak to ze nikt nic nie ukradl i nie
    > uciekl.

    Aha, nie dość, że jesteś tchórzem, przestępcą, to jeszcze obrażasz ludzi.
    Nie dziwię się, że występujesz tu anonimowo, bo normalnie byłby wstyd:
    nie dość, że wyłudza paliwo to jeszcze obraża ludzi.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 142. Data: 2008-08-18 13:19:29
    Od: ">>" <h...@t...trshsrt>

    > Aha, nie dość, że jesteś tchórzem, przestępcą, to jeszcze obrażasz ludzi.
    > Nie dziwię się, że występujesz tu anonimowo, bo normalnie byłby wstyd:
    > nie dość, że wyłudza paliwo to jeszcze obraża ludzi.

    za to ty mozesz obrazac bezkarnie, tak ? i w dodatku gwalcic male
    dziewczynki i chlopcow. popatrzylem na twoje zdejcie i sie teraz zastanawiam
    z kim ja w ogole 'dyskutuje'.

  • 143. Data: 2008-08-18 13:28:01
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 18 Aug 2008 15:19:29 +0200, >> napisał(a):

    > za to ty mozesz obrazac bezkarnie, tak ? i w dodatku gwalcic male
    > dziewczynki i chlopcow.

    Gdzie cię obrażam, przestępco? Nazywając człowieka, który ucieka ze
    stacji nie zapłaciwszy za zatankowane paliwo -- złodziejem? Uważasz, że
    to nie jest kradzież?... no to brawo, nie dość, że złodziej, to jeszcze
    wariat...

  • 144. Data: 2008-08-18 13:34:19
    Od: ">>" <h...@t...trshsrt>

> [...]
    > stacji nie zapłaciwszy za zatankowane paliwo -- złodziejem? Uważasz, że
    > to nie jest kradzież?... no to brawo, nie dość, że złodziej, to jeszcze

    prawnicza szmato, napisalem ci zebys to udowodnil. nie potrafisz? to zamknij
    juz ryj.

  • 145. Data: 2008-08-18 13:35:32
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    [ciach ...]

    Mnie tam ciekawi dlaczego zarzucasz innym akurat pedofilię, a nie
    cokolwiek innego. Czyżby:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Projekcja_(psychologia) ?

    --
    @2008 Johnson
    Imperare sibi maximum est imperium

  • 146. Data: 2008-08-18 13:36:33
    Od: ">>" <h...@t...trshsrt>

    > Mnie tam ciekawi dlaczego zarzucasz innym akurat pedofilię, a nie
    > cokolwiek innego.

    nie zarzucam. stwierdzam fakty.

  • 147. Data: 2008-08-18 13:38:21
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Bzdura. Tankowanie bez pytania nie jest zgodne z jakimkolwiek zwyczajem.

    Nie słyszałeś o zawieraniu umów w sposób dorozumiany (art. 60 kc)?
    Podjeżdża pod dystrybutor, nie wysiada ... dla ciebie co oznacza takie
    zachowanie? Dla mnie "chcę zatankować".

  • 148. Data: 2008-08-18 13:38:48
    Od: ">>" <h...@t...trshsrt>

    > pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    > Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

    jak to dobrze ze kurwy twojego pokroju szczekaja tylko w necie. cale
    szczescie ze w realu siedzicie cicho jak ostatnie pizdy.

  • 149. Data: 2008-08-18 13:39:01
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    > nie zarzucam. stwierdzam fakty.

    Faktem to jest to że jesteś trollem.