  • 21. Data: 2008-07-24 18:53:24
    Temat: Re: nie zartowac w sieci!
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    Olgierd pisze:

    > No może być. Ale nie jest, prawda?

    A skąd wiesz? Wróżbitą jesteś? Czy pedofilem?

    --
    AW

  • 22. Data: 2008-07-24 19:21:07
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 24 Jul 2008 20:53:24 +0200, AW napisał(a):

    > A skąd wiesz? Wróżbitą jesteś? Czy pedofilem?

    Jakbyś umiał czytać to byś skapował z tekstu gazetowego.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 23. Data: 2008-07-24 19:24:14
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    SzalonyKapelusznik wrote:
    > Ale korzystal z serwisu z ktorego moga korzystac tylko osoby dorosle.
    > Poza tym to moze byc jakis trop dla pedofila czy umowiony znak o
    > sprzedazy dzieciecej pornografii.

    Nie no, ten argument jest powalający. Skąd wiesz, że to nie jest
    umówiony znak o sprzedaży dziecięcej pornografii:
    http://allegro.pl/item399276347

    Pozdrawiam, argothiel

  • 24. Data: 2008-07-24 19:25:56
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    Poprawka do linku: http://tnij.org/bj6g

  • 25. Data: 2008-07-24 21:36:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 24 Jul 2008, Andrzej Lawa wrote:

    > http://tinyurl.com/5gwu6h
    >
    > I teraz pytanie - o co niby chcą go skarżyć? Przecież dla każdego
    > inteligentnego człowieka oczywiste powinno być, że to żart.

    O inteligencję to pytaj w archiwach grupy .foto (chyba .foto.cyfrowa),
    będzie chyba 6 (czy więcej) lat temu.
    Szczegółów opisu nie pamiętam, ale poziom oczywistości rozpoznawania
    żartów był na poziomie ścisliwości betonu.
    Siakieś CBA wjechało czy jakoś tak...

    pzdr, Gotfryd

  • 26. Data: 2008-07-24 23:29:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    argothiel pisze:

    > Ale skuteczność rośnie przy minimalnych kosztach...

    Skuteczność??

    Raczej niekompetencja.

  • 27. Data: 2008-07-24 23:31:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Szczegółów opisu nie pamiętam, ale poziom oczywistości rozpoznawania
    > żartów był na poziomie ścisliwości betonu.

    Było, było.

    > Siakieś CBA wjechało czy jakoś tak...

    6 lat temu to ich chyba jeszcze nie było...

  • 28. Data: 2008-07-25 00:06:14
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Skuteczność??
    >
    > Raczej niekompetencja.

    Miałem na myśli statystyki i w nich wykrywalność.

    Pozdrawiam, argothiel

  • 29. Data: 2008-07-25 00:40:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    argothiel pisze:

    > Miałem na myśli statystyki i w nich wykrywalność.

    Ach, no chyba że tak... To by wyjaśniało, dlaczego za odniesienie na
    komisariat znalezionego na ulicy naboju do KBKS zostałem oskarżony o
    nielegalne posiadanie amunicji ;)

  • 30. Data: 2008-07-25 04:35:55
    Od: Marcin Boroń <b...@m...tu>

    Agent Andrzej Lawa nadaje:

    > I teraz pytanie - o co niby chcą go skarżyć? Przecież dla każdego
    > inteligentnego człowieka oczywiste powinno być, że to żart.

    Żart debilny to i reakcja adekwatna.