  • 11. Data: 2006-11-23 17:58:57
    Temat: Re: nie zamawiana publikacja
    Od: "Qbek" <q...@w...pl>

    Art. 682.
    Jeżeli przedsiębiorca otrzymał od osoby, z którą pozostaje w
    stałych stosunkach gospodarczych, ofertę zawarcia umowy w ramach swej
    działalności, brak niezwłocznej odpowiedzi poczytuje się za
    przyjęcie oferty.

    Mozesz sie bronić, ze nie pozostajesz w stałych stosunkach
    gospodarczych, jedno zamówienie nie swiadczy o stałości itp.

  • 12. Data: 2006-11-23 18:25:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    akanid wrote:

    > hehe dobre :). ale ja jestem zbyt uczciwy na taki numer (co mi sie juz
    > pare razy odbiło w niemily sposób). zastanawiam sie powaznie czy warto
    > byc uczciwym w tym kraju (generalizuje sprawe bo mam na mysli nie tylko
    > pieniadze)

    Uczciwość to jedno, a to co Ty robisz to zwykłe frajerstwo ;)

  • 13. Data: 2006-11-23 19:04:23
    Od: "severin" <s...@w...pl>

    Zapłaciłem, jak ktos wczesniej wspamnial dla swietego spokoju, tego malymi
    literkami to nawet nie czytalem. Za to dupa mi wyraznie stwardniala,
    profilaktycznie, na przyszlosc.