  • 21. Data: 2009-05-26 22:16:38
    Temat: Re: nie trzeba wskazywac kto kierowal autem ?
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Podtrzymuje swoje twierdzenie. Jak ktos ma problem to rozwiazuje go we
    > wlasnym zakresie.
    [..]
    > Dlaczego nasze Panstwo tylko zmusza, karze, nakazuje i strofuje. Czemu nie
    > zacheca, motywuje, mobilizuje ????

    Hmm.. a po co?

    Czyżbyś miał z tym problem? :)

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 22. Data: 2009-05-27 20:38:43
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Hmm.. a po co?
    >
    > Czyżbyś miał z tym problem? :)

    nie, mnie problem nie dotyczy. kocham wspierac Panstwo dodatkowymi oplatami,
    kosztami, licencjami, pozwoleniami, nakazami. Uwielbiam pozbyc sie masy kasy
    na cele Panstwowe bo przez takich jak ja kryzys jest mniejszy ;P

    Icek

  • 23. Data: 2009-05-29 10:00:43
    Od: "Nostradamus" <n...@w...pl>

    > Czyli co bogatsi będą sobie jeździć szybciej :-), biedni będą jeździć
    > wolniej.

    Byzydura. Bogaty jest bogaty dlatego, że przed wydaniem ogląda każdą
    złotówkę. Gwarantuje ci, że zwolnią wszyscy.

    > Ciekawy jestem kiedy ktoś wpadnie na pomysł, że może sensowniej byłoby
    > zweryfikować te zakazy i pozostawić je tam, gdzie są faktycznie konieczne.

    A to jest oczywiste. Nadmiar zakazów demoralizuje.

    Pzdr
    Leszek