  • 1. Data: 2004-12-07 23:09:01
    Temat: (nie przecietnie!) pieciodniowy tydz. pracy a sobota 25-XII
    Od: "Kosoll" <k...@N...gazeta.pl>

    Zbliza sie sobota 25 grudnia i znowu dyskusje; nalezy sie wolne czy nie?
    Dostalem wyjasnienie ze jezeli w firmie przyjeto pieciodniowy tydzien pracy to
    okresy rozliczeniowe jej nie dotycza. Dokladnie napisali, ze w firmie ustalono
    wymiar czasu pracy 40h przecietnie w pieciodniowym tygodniu pracy. Tak sobie
    czytam kodeks, rozporzadzenia, interpretacje i zwrocilem uwage na to, ze
    wszedzie pojawia sie termin "przecietnie 40h w PRZECIETNIE pieciodniowym
    tygodniu pracy".
    Nie jestem biegly w tych niuansach. Wyjasnijcie mi prosze czy rzeczywiscie
    jest roznica jezeli w przyjetym regulaminie pracy tydzien pracy nie jest
    "przecietnie pieciodniowy" a po prostu "pieciodniowy"?
    No i co w takim razie z tym dodatkowym dniem wolnym ?
    pozdrawiam
    Krzysztof

  • 2. Data: 2004-12-08 01:49:36
    Od: "AnnaBlue" <a...@b...onet.pl>

    > "przecietnie pieciodniowy" a po prostu "pieciodniowy"?
    > No i co w takim razie z tym dodatkowym dniem wolnym ?
    > pozdrawiam
    > Krzysztof

    W mojej firmie za każdą "czerwoną" sobotę lub niedzielę dostajemy dodatkowy
    dzień wolny. Obowiązuje u nas pięciodniowy tydzień pracy:)

    pozdrawiam, AnnaBlue
    ww.annablue.pl

  • 3. Data: 2004-12-08 10:29:20
    Od: "srubka" <g...@p...edu.pl>

> [...]
    > dodatkowy
    > dzień wolny. Obowiązuje u nas pięciodniowy tydzień pracy:)

    Za niedziele ??? Kazda niedziela w kalendarzu jest na czerowno chyba ze druk
    jest czarno biały.

  • 4. Data: 2004-12-08 10:54:36
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Kosoll" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > "przecietnie pieciodniowy" a po prostu "pieciodniowy"?
    > No i co w takim razie z tym dodatkowym dniem wolnym ?

    Za sobote 25 grudnia 2004 oraz za sobote 1 styczen 2005 nalezy sie zamiennie
    inny dzien wolny.
    Wiekszosc firm zrobi w ten sposób wolny dzien w Wigilie. Drugi wolny dzien
    mozna wykorzystac np w poniedzialek 2 maja 2005.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 5. Data: 2004-12-08 12:28:44
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Lesio5 wrote:

> [...]
    > Wiekszosc firm zrobi w ten sposób wolny dzien w Wigilie. Drugi wolny
    > dzien mozna wykorzystac np w poniedzialek 2 maja 2005.

    Bardzo wątpliwy ten 02.05.05. Pięiomiesięczny okres rozliczeniowy? To
    nie za dużo?

  • 6. Data: 2004-12-08 21:45:25
    Od: "AnnaBlue" <a...@b...onet.pl>

    Użytkownik "srubka" <g...@p...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Za niedziele ??? Kazda niedziela w kalendarzu jest na czerowno chyba ze
    druk
    > jest czarno biały.

    tak, nie pomylilam sie.
    Struktura firmy jest taka: biuro pracujace 5 dni w tygodniu (pn-pt) i dzial
    operacyjny pracujcy 5 w dni w pelnym tygodniu (i np. majacy wolne we wt i
    srode zamiast weekendu). I jesli wypada świeto w niedziele (bodaj w maju
    tego roku tak bylo) to mielismy ekstra dzien wolny.

    pozdrawiam,Anna
    www.annablue.pl