  • 31. Data: 2009-03-09 08:14:58
    Temat: Re: nie place za abonament rtv - brak odbiornika czy na pewno?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    zly wrote:

    > Chodzi mi konkretnie dlaczego uwazasz, ze radio w samochodzie jest
    > prawdziwe, a w komorce nie. Czym sie roznia?

    Mnie sie pytasz?
    Ja nic nie uważam.
    Zapytaj sie tych w KRRiTV.
    Albo lepiej sie nie pytaj, bo skoro sie nie różnią, to za telefon z
    radiem też będą chcieli abonament.

  • 32. Data: 2009-03-09 08:57:56
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > ma, moze kupic bez radia.

    Spróbuj zrezygnować z radia w telefonie który zamierzasz kupić.

    *

  • 33. Data: 2009-03-09 13:20:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    *piotr'ek* wrote:

    > Spróbuj zrezygnować z radia w telefonie który zamierzasz kupić.
    >
    > *

    zrezygnuj z telefonu, który ma radio.

  • 34. Data: 2009-03-09 17:15:49
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    >W wiadomości news:gp12co$f9t$1@inews.gazeta.pl *piotr'ek*

    > Nie całkiem.
    > Jak ma, a nie zarejestruje to też ma obowiązek, tylko nikt nie wie.
    > A jak nie wyrejestruje, a wcześniej zarejestrował to zgoda.

    A jak wyrejestruje, a wcześniej zarejestrował?

    pozdr
    lublex

  • 35. Data: 2009-03-09 17:19:34
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Użytkownik <robert> napisał:
    > Tworetycznie to i teraz tak jest, ale to tylko teoretycznie.

    przeciez tv i radio dlatego jest darmowe bo władza radziecka musi jakoś ze
    swoją propaganda do każdego obywatela dotrzeć, trzeba być durniem żeby
    jeszcze za to płacić!:O)

    jak lud propagandy niem obejrzy to władza nie przetrwa:O)

  • 36. Data: 2009-03-09 20:49:21
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gp3b41$los$1@node1.news.atman.pl lublex
    <l...@o...pl> pisze:

    > A jak wyrejestruje, a wcześniej zarejestrował?
    To zależy czy ma odbiornik spełniający kryteria ustawowe.
    Tylko tego nie ma jak sprawdzić.

    --
    Jotte

  • 37. Data: 2009-03-10 02:57:53
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Andrzej Kłos pisze:

    > Kaju miła, jak jesteś osobą "prywatną" to płacisz *jeden* abonament za
    > wszystkie urządzenia RTV w gospodarstwie, do którego zalicza się również
    > samochód. Jak jesteś "firmą" to płacisz za każdy odbiornik osobno, w tym
    > oczywiście za każde radio w każdym samochodzie.

    Nie robilam przelewów/zapłat za radia samochodowe. Miałam umowy na radia i
    telewizory biurowe i za każde abomament się płaciło.
    Dlatego pytam, od kiedy się płaci za radia samochodowe?

    --
    animka

  • 38. Data: 2009-03-10 11:41:35
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > zrezygnuj z telefonu, który ma radio.

    Ja kupuję telefon który mi się podoba, a nie radio.

    *

  • 39. Data: 2009-03-10 11:42:31
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > A jak wyrejestruje, a wcześniej zarejestrował?

    To będzie bogatszy o X zł i nic więcej.

    *

  • 40. Data: 2009-03-10 13:28:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    *piotr'ek* wrote:

    > Ja kupuję telefon który mi się podoba, a nie radio.

    przecież nickt ci nie zabrania. kupuj.